help de streepjes worden niet donkerder

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miej1990, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miej1990

miej1990 Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    10 april positieve ovulatietest gehad.
    21 april licht positief getest tuurstreep sensitest. 22 april iets donkerder getest met kv 2v5. Besloten 2 dagen te wachten om te kijken of de test donkerder werd 24 april ochtendurine lichte streep kv 2v5 niet veel donkerder dan 22 april. Vandaag getest action negatief. Ik ben zwanger dat lijkt me logisch zou het mis gaan? Ik heb bij mn andere 2 zwangerschappen nooit zo lang hoeven wachten op donkere streepjes. Help

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Misschien dat je een foto van je rijtje kunt plaatsen?

3. miej1990

miej1990 Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de testjes niet bewaard. Iemand ook zoiets mee gemaakt?

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik heb dat ook weleens gehad en werd dan elke keer alsnog gewoon ongi.

Waarschijnlijk een mislukte poging om in te nestelen, dat gebeurt vaak

Je hebt gister of vandaag nod en als de test 4 dagen geleden al een streepje gaf, had je nu een zeer duidelijke streep gezien als het goed zou gaan

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Je hebt ook met 3 verschillende merken getest, dan is het moeilijk om op te maken of ze oplopen of niet!
    Action heeft bijvoorbeeld veel meer hcg nodig en zal (meestal) lichter uitvallen dan een kruidvattest...
    Heb je ondertussen nog altijd streepjes of niet?
    Ik raad je aan gewoon bij hetzelfde merk te blijven, misschien nog het beste de kruidvattesten. Lopen ze af of blijven ze gelijk, dan is het inderdaad niet goed. Maar ik denk dat je dat op dit moment moeilijk kan opmaken aangezien je met 3 verschillende merken hebt getest!

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Je mag nooit testresultaten van verschillende testen met elkaar vergelijken, omdat ieder merk een andere "HCG grens" heeft. De testen van de action hebben meer hcg nodig dan die van de kruidvat, dus daarom zie je daar waarschijnlijk nog geen streepje op.
    Doe er morgen of overmorgen nog een van de kruidvat en je ziet dat het oploopt. Geen zorgen!

7. miej1990

miej1990 Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het leek mij dat als ik vrijdag 1 van kruidvat heb gedaan nu de actiontesten ook wel een streep moeten geven.

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Kan, maar het hoeft niet. Volgens sommigen geven de testen van de kruidvat al een streepje bij een hcg van 8 en die van de action pas bij 20 of zelfs 25. Je hcg verdubbelt iedere 48-72 uur. Stel dat je hcg 9 was op vrijdag, dan kan het 3 dagen later (uitgaande van de 72 uur) 18 zijn. En dan heb je nog geen streep op de actiontest.
    Maar dit is maar een voorbeeld hoor, het kan ook gewoon een stomme foute test zijn :(

Deel Deze Pagina