Zoo blij, maar soms ook zoooo onzeker. Herkenbaar? ;-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Raaf92, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    MvM weet ik niet of ik dat wel kan deze ronde hoor, ik gun het elke vrouw om een kindje te krijgen heb de vorige zwangerschap wel mee gedaan. Maar toen kreeg ik de mk en toen begon ik te malen en te denken na heel veel schuldgevoel en boos op me zelf, had ik zoiets van ja nu is er misschien een andere vrouw zwanger en ik ben het net verloren voelde zo gemeen (en ik gun het echt elke vrouw hoor). Misschien donderdag maar eens met de vk over hebben. Maar je hebt een hele mooie test hoor knalt gewoon van me scherm :D

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    mooie testen. Ik snap je gevoel. ALs je eenmaal een miskraam hebt gehad is zwanger zijn nooit meer hetzelfde als voorheen. Ik merkte dat met mijn 3de zwangerschap, het voelde zo anders als mijn eerste. Helaas werd ook deze 3de zwangerschap een miskraam. Probeer ervan te genieten.

3. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik snap het gevoel wat ts heeft dus ook heel goed.
    hier het zelfde probleem en te genieten dat probeer ik hier te doen ik denk dat daarom mijn test drang ook erg groot is :) maar ja die onzekerheid he elke keer bij plassen kijken of ik niks zie wordt er gewoon echt gek van. Ben ook erg blij dat ik donderdag naar de vk mag geeft me misschien iets meer rust in mijn hoofd.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Je kan ook zo denken: ik hoop dat er tenminste iemand zwanger is geworden die normaal niet zwanger kan raken. Dan is er nog iets moois uitgekomen.

5. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ja zo denk ik ook wel maar de eerste dagen na mijn mk dacht ik niet zo en ja ik weet dat dat erg is en zo niet hoor te denken maar goed dat was mijn gevoel op dat moment. Ik vond het toen allemaal heel gemeen dat ik iets moest verliezen en een andere vrouw misschien wel door mij een wondertje zou krijgen.

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dankjewel twins2009, Sterkte met het verwerken van je MK :(!

Wondertje2015 Volg vooral je gevoel, als je er nu geen zin in heb, of er geen goed gevoel bij heb. Gewoon niet doen ;)!

Deel Deze Pagina