Verdikt baarmoederlslijmvlies en eiblaasjes

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Followyourdreams, 29 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi allemaal ,

Gisteren bij de gyn geweest voor een echo ivm vreemd
    Bloedverlies en buik kramp .

Er was verdikt baarmoederslijm vlies te zien wat dus twee kanten op kan of een menstruatie of een zwangerschap , en aan de eierstok zag alles er ook goed uit en zag de gyn wat eiblaasjes ?

Ik snap het niet zo goed denk ik zitten er altijd wat eiblaasjes ongeacht zwanger of niet ?

Ik snap wel dat een eiblaasje uiteindelijk uit groeit voor de eisprong maar gezien baarmoeder slijm vlies dik was wat duid op of menstruatie of zwangerschap snap ik het niet helemaal :)

Kan iemand mij helpen , ik durfde niet zoveel te vragen bij de gyn

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    #2 Sado, 29 jan 2018
    Laatst bewerkt: 29 jan 2018
    Durf het niet te zeggen. Ik denk dat je dit toch het beste aan de gynaecoloog had kunnen vragen...

Maar, misschien interpreteer ik je andere topics verkeerd hoor, je bent naar de SEH (neem ik even aan? gezien het zondag was?) gegaan wegens enkele veegjes bloedverlies aan het einde van je cyclus?

bozoe vindt dit leuk.
  3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik heb al twee keer echo's gehad rond de 4 weken bij beide zwangerschappen en het enige wat ze toen zagen was wat vocht rondom de eierstokken/baarmoeder en verdikt baarmoederslijmvlies. Geen eiblaasjes oid.

Gezien het bloedverlies, krampen en verdikt baarmoederslijmvlies klinkt het eerder als een gewone menstruatie die op het punt staat door te breken.

4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja klopt , mijn temp liep op en kreeg behoorlijk krampen , gezien mijn vroege miskraam was ik even bang dat er wat achter was gebleven ..

Had ik beter ook kunnen vragen maar pas als je thuis bent ga je er over na denken

5. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113

Oké ja ik heb werkelijk geen idee id er altijd eiblaasjes zitten , als een zwangerschap niet mogelijk zou zijn zou de gyn denk ik ook niet benoemen dat of menstruatie word of dat prille zwangerschap is ? Dat vond ik dus na later nadenken wat vreemd

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    #6 bozoe, 29 jan 2018
    Laatst bewerkt: 29 jan 2018
    Tuurlijk is het mogelijk. Ik zou alleen mezelf geen valse hoop geven. Krampen + bloedverlies + verdikt baarmoederslijmvlies lijkt mij eerder een menstruatie dan een zwangerschap. Na een miskraam kan je cyclus een beetje ontregelt zijn en je menstruatie anders dan anders verlopen.

Met hoeveel weken is je vorige zwangerschap misgegaan? :(

Hoop uiteraard wel voor je dat het raak is.

7. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113

Nee daarom test ik ook niet meer ! Ben even genezen na mijn vroege miskraam , maar het bloedverlies was alleen na de daad of ontlasting en alleen maar 1 druppel of iets roze met afvegen , en dat is nu gestopt en met vlagen weeïge pijn.

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Maar gisteren had je ook bruinverlies toch? Zo begint bij mij meestal de menstruatie.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ik zei het in je andere topic vanmiddag ook: na een miskraam is het normaal dat je cyclus wat ontregelt is. Hebben erg veel vrouwen. Dat kan zich zomaar uiten in tussentijds wat bloedverlies, een menstruatie die eerder of later komt dan je gewend bent, andere menstruatiekwaaltjes dan je gewend bent,noem het op.

Niets geks en kan er gewoon bij horen. Als je je er erg zorgen om maakt (wat je denk ik wel doet gezien je vele topics hierover) is het misschien een idee dit te bespreken met je huisarts of gynaecoloog? Misschien stelt het je wat gerust als je het van een professional hoort.

Hopelijk snel duidelijkheid!

10. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Klinkt vies sorry haha !
    Nou was alleen een enorme lange en dikke sliert slijm heel vies , en toen dat weg was afgeveegd en zat heeel licht roze aan , geplast en toen had ik weer normale afscheiding , veel en waterig steeds

11. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Zover ik weet is je baarmoederslijmvlies sowieso verdikt romd de eispromg omdat dit de innesteling bevorderd.
    Vind de bevruchting niet plaats dan stoot je lichaam dit weer af dmv menstruatie :)
    En dacht ook dat zwangerschapshormonen het aanmaken van eitjes onderdrukken, maar weet ik niet zeker. Dus ik gok eigenlijk dat je nu meer richting een eisprong gaat dan dat je nu zanger bent.
    Al ben ik geen gyn natuurlijk:|

12. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Dankje voor je berichtje :)

Mmm oké , en weet je ook Hoelang het duurt als er eiblaasjes zitten voor er een eitje op springen staat en gaat springen ? Waren Alleen eiblaasjes te zien

13. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    6 weken na mijn laatste miskraam kreeg ik een controle echo, ik zat toen rond dag 12 in mijn nieuwe cyclus geloof ik.
    Was toen verdikt baarmoederslijmvlies te zien en vochtblaasjes/follikels.
    Heeft toen nog zeker een week geduurd voordat ik een positieve ovulatietest had.
    Gyn zei bij de echo dat er een dominant eitje zat maar dat deze nog wel en aantal dagen nodig had om te groeien.

14. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oké dankjewel nu kan er beetje op letten , ik denk dat ik mijn oude cyclus van 47 dagen ongeveer gewoon weer aanhoud .. test wel een keer eind februari denk ik

15. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Joepieee ! Ik vermoed dat rond de echo net mijn ei is geweest , vrijdag een licht positieve test gehad en vandaag een super mooi duidelijk lijntje ..
    dit keer dus toch een stukje kortere cyclus gehad en gewoon alweer zwanger !
    Kan nog niet heel blij zijn.. denk meer om mijzelf wat te beschermen maar hopelijk word dit kleine wonder werkelijkheid ♥️

isabelletje14 en Thea23 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina