Mijn zoontje heeft dit knuffel konijn als knuffel, maar we zijn hem vanmiddag verloren. Ik ben al het stuk 3x afgefietst, maar hij ligt nergens. Ik denk dus dat iemand hem heeft meegenomen Maar goed, we zijn hem dus kwijt! En hij heeft hem wel nodig om mee te slapen. Heeft iemand dit konijn nog ergens liggen en wil je ervan af? Ik zet hem even hier, want hier lezen meer mensen dan in de gezocht hoek en moet er zo snel mogelijk eentje hebben. Het is een konijn van Lief!, maar ze worden nergens meer verkocht. Op marktplaats staat er maar 1tje, die heb ik al gemaild. Alvast bedankt!
Dat is een andere.. Die TS bedoelt is een knuffeldoekje. Dat is de grote versie. Heb je al bij Prenatal geprobeerd? Ik heb vorige week precies dezelfde gekocht bij Prenatal. Het is ook de lievelingsknuffel van mijn zoontje.. Ik kon ze ook al niet meer online vinden. gelukkig hadden ze hem hier nog wel.
Die op de knuffelsite en op de site van lief lifesyle is het idd niet. Die van mijn zoontje heeft echt van die bolletjes handjes en voetjes, die vind hij zo fijn. Ik heb hier geen prenatal Kan wel ff bellen naar die in Leeuwarden en Sneek als er daar eentje zit. Net weer het stuk gefietst, hij ligt er echt niet
Leeuwarden heeft een prenatal. Anders kunnen ze misschien via een ander filiaal m laten bezorgen... dan zit je alleen vannacht...
Heb al gebeld, maar ze hebben hem niet. Hij is uit het assortiment zeiden ze, maar dat wist ik al... Net de klantenservice gebeld van Lief zelf, ik moest even een mailtje sturen met een foto. Net gedaan, dus ben benieuwd. Hoop echt dat ze er nog eentje hebben liggen!
Awhh hoop dat je er nog eentje kan vinden! Dit heb ik ook een keer meegemaakt bij mn nichtje, toen had mn tante gezegd dat haar knuffeltje op vakantie was gegaan... Mn tante had toen een andere knuffel gegeven en gezegd dat dit het zusje was van de knuffel, en dat ze haar kwam vergezellen nu knuffel er even niet was. Na een paar dagen heeft ze nooit meer iets gezegd over de vakantie knuffel
Jeetje kan ook niets vinden op internet! maar foto printen en flyers ophangen niet geschoten is altijd mis
Ik heb er nog 1 liggen voor je. Mijn zoontje is fan van die grote (heb daar 4 van). Hooguit een paar keer gewassen maar hij ziet er nog goed uit. Als je interesse hebt dan zoek ik hem morgen even op.
Ohhh heel erg graag! Ik heb overal berichtjes gepost, maar je bent de eerste die hem echt heeft! Dus jaaa graag
Heb je het politiebureau al gebeld. Misschien heeft de vinder hem daarheen gebracht. Of bij de dichtstbijzijnde winkel?
Er is geen Prenatal in Sneek, tenminste kon niks vinden. Dus heb niet gebeld! MAAR ik had een oproepje op fb gedaan dat we hem kwijt zijn. Die is zo vaak gedeeld en ben er zo achter gekomen dat hij gevonden is!!!! Ik ben helemaal blij, die man woont ook nog achter ons. Ben helemaal blij! Heb zijn nummer gekregen en net gebeld, mijn man is hem nu ophalen. Zoon is namelijk nog steeds wakker en erg verdrietig Had hem al een ander knuffeltje gegeven, maar die is toch niet hetzelfde. Dus hij kan dan lekker slapen hopelijk met ze knuffel. Gooi ik hem morgen wel ff snel in de was Maar alsnog Pomm, wil ik de knuffel graag hebben hoor, voor als het weer gebeurd...hihi Dan heb ik reserve.
Ik werk bij lief! In een winkel.. weet het niet 100% zeker maar dacht dat er vanmiddag toen ik na huis ging nog 1 hing.. Kan morgen even kijken?