Verschrikkelijke kinderen heb ik soms toch!!!

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Die heb ik ik heb muurschilderingen gemaakt voor de kinderen en nou hebben ze een maand of drie geleden een pot verf te pakken gehad en hebben de meiden hun tekening helemaal verruwineerd en net hebben ze mijn make up te pakken gehad en hebben ze een van de tekeningen volgetekend met zwarte make up de kast de slaapkamer deur de gang hun dekbedden alles maar dan ook alles is zwart ben zo boos weet niet eens hoe ik ze moet straffen.

Oowja dus ik belde mijn man en die begint te lachen want hij vind het zo grappig.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het is ook echt niet grappig, maar hoe je het omschrijft wel.

Foto? :p

Maar idd echt zwaar klote. Volgende keer toch verf en make up achter slot en grendel leggen

3. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik moest eerst ook een beetje lachen, maar het is wel heel erg. Hoe oud zijn je kinderen?

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja... dat zijn kinderen he...
    vind het best wel erg dat je zegt dat het verschrikkelijke kinderen zijn.
    Dan had je het moeten opbergen, je weet hoe kinderen zijn, dus het is eigelijk je eigen schuld...
    heb een beetje medelijden met de kindjes dat hun eigen mama ze verschrikkelijk noemt.

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Make up ligt in mijn nachtkastje

6. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Eerlijk gezegd vind ik het ook stiekem wel grappig, maar kan me voorstellen dat jij dat niet vind.
    Ik snap dat je ervan baalt/boos bent omdat je meiden met verf en make-up hebben gekliederd, maar ik denk toch echt dat je de schuld ook bij jezelf moet leggen, omdat jij/je man die verf en make-up waarschijnlijk hebt rond laten slingeren... en om ze dan gelijk verschrikkelijk te noemen...

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Oehhhh verschrikkelijk zeg.... Ik snap helemaal dat je je kinderen nu even verschrikkelijk vindt, ook al is het je eigen schuld.
    Hopelijk krijg je het er nog af!
    En maak maar een hangslot op je nachtkastje!

8. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Jij was me voor Debby:p

Maar dit is dus precies wat ik bedoel.

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja en? hoe kunnen ze er bij komen dan? Heb je niet opgelet? Of je moet het hoog neerleggen...

mijn kids hebben ook wel eens wat gesloopt of iets heel vies gemaakt of op de muur getekend of een gat in dr nieuwe dure jurk geknipt... tuurlijk kreeg mijn dochter straf. Maar ik vond ze niet verschrikkelijk. Had ik het maar beter moeten opbergen

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lachen werkt het beste.. het is gebeurd, er valt niets meer aan te doen en creatief is het wel ;) Vraag je oudste eens wat zij denkt dat een goeie straf zou zijn?

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Zoals mijn zusje altijd zegt. Eigen schuld doet ook pijn!

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    trouwens wat voor verf was het? Van die muurverf?
    Vind ik echt nog gevaarlijk ook dat je kids daar bij kunnen... vooral de jongste... als ze het opdrinken ofzo... echt niet goed!

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ok al kun je er nu niet om lachen, ik zou het zeker filmen met de filmcamera voor later als de meiden groot zijn,wedden dat je het dan hilarisch vind?

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,238
    6,112
    113
    Ik kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent, maar om ze verschrikkelijk te noemen zou niet mijn woordkeus zijn, maar ik denk dat het je erg hoog zit.

Kennelijk hebben jullie bepaalde dingen niet goed opgeruimd (hoe komt een kind aan verf??) ben je misschien daarom ook boos?
    Dat heb ik soms, dat ik boos ben op de kinderen terwijl het mijn eigen schuld is. Bijv ik geef een beker drinken aan mijn dochter en ik loop weg. Zij gaat ermee spelen en knoeien etc. Ben ik boos op haar omdat ze knoeit maar ik had er ook even bij kunnen gaan zitten..

Ik denk dat je even moet afkoelen (dat doe je waarschijnlijk al door het hier van je af te schrijven) en dan het gesprek aangaan met je kindjes. Dat je verdrietig bent omdat ze dingen stuk hebben gemaakt, en dat dat niet de manier is om met spullen om te gaan. Dat bepaalde dingen van mama en papa zijn en dat ze daar niet zonder toestemming aan mogen komen.
    Zoiets..

Ik hoop dat je inmiddels een beetje tot rust bent gekomen.

15. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0

16. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja je oudste is 4 toch? Ik vind het ook een goed idee om te vragen wat volgens hem/haar de beste straf is. Er komt vast een hele creatieve straf...

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ze horen niet in mijn slaapkamer te komen en ze lagen in bed en zielig vinden dat ik ze nou ff verschrikkelijk vind ach hun vader vind ze leuk dat compenseerd dan weer toch de eerste keer was mijn schuld we waren aan het verhuizen en de verf hadden we niet weggezet die krijgen ze toch niet over dacht ik :)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit;)

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ze hoeven het niet omver te krijgen om er een slokje uit te nemen...
    sorry maar het is toch 100% logisch dat ze er aan gaan zitten?
    Geen haar op mijn hoofd die muurverf zou laten staan als mijn kids in de buurt waren...

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik snap dat je ervan baalt, maar hoe komen je kinderen aan een pot verf???!!! Ik denk dat je blij mag zijn dat ze alleen maar op de muren hebben geklad en niets hebben opgedronken. En de make up, tja, gewoon goed opbergen waar ze niet bij kunnen.

Share This Page