pfff ik ben zoo booss!! Ik heb dus al bijna een jaar een xperia z! uit het niets krijgt dat pokke ding een barst en blokkeert die heel mijn touchscreen! Het leuke ervan is gaat aan sommige toetsen kan ik wel indrukken maar sommige niet. dus ik kan b.v. niet mijn scherm ontgrendelen! De telefoon kan me eigenlijk vrij weinig schelen! MAAAR AL DE BABY FOTOS STAAN EROP HOE KAN IK DIE IN HEMELSNAAM ALSNOG OP DE PC ZETTEN??!?!?!? IEMAND TIPS ERVARING?
Heb je er misschien een losse microSD ofzo in? Misschien dat je dan daar alle foto's wel op hebt. Dan dus even via een adapter in je laptop ofzo. Geen dropbox geïnstalleerd?
Aansluiten op je computer en via de pc alles kopieren naar je pc. Wel balen. Ik heb juist om die reden laatst al m'n foto's én aan m'n account gekoppeld én gemaild naar mezelf én in dropbox geplaatst
Oei.. Mijn vriend heeft deze telefoon ook en heeft er ook veel gezeur mee! Hij heeft hem net een jaartje en hij kan bijna alleen nog met de luidspreker aan bellen, omdat ie anders simpelweg niks hoort aan de andere kant van de lijn! Op de een of andere manier hoort ie je dan soms eerst wel, een paar seconden ofzo, en daarna valt het geluid weg. Dan hoor ik hem zeggen 'hallo! Halloooo!? Halloohooo?!! Verdorie, hij doet het weer hoor!' met als gevolg dat het hele kantoor (als ie aan het werk is) of de hele Appie ofzo mee kan luisteren. Toen ik belde over mijn positieve test, stond ie dus ook op luidspreker.. Hahahaha.. Gelukkig was ie even weggelopen We konden hem kosteloos laten opsturen, maar dan is hij zijn telefoon minstens 2 weken kwijt. Hij kan geen vervangend toestel krijgen, omdat ie daar niet maandelijks voor betaald heeft.. Nu heeft ie nog wel een oude Nokia liggen, maar meneer ziet het toch niet zitten. Ik heb zitten aandringen, maar dat helpt niet hier iig nooit meer een Sony Xperia! Om antwoord te geven op je vraag: heb je er geen kabel bij? Zoals hierboven ook al staat, je kunt proberen via de kabel alles op de computer te zetten. Of idd het SD-kaartje eruit halen (mits je die hebt). Mocht je er niet uitkomen: ga even langs bij de telecomwinkel, daar hebben ze er meer verstand van.. Zij weten vaak wel een oplossing (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Succes!!
Heb dezelfde telefoon, dit probleem is helaas een veelvoorkomend probleem bij dit toestel. evenals dat het oplaadpunt kapot gaat, dat had ik dus. Ik heb nog wel via whattsapp een en ander door kunnen sturen maar ben veel kwijt geraakt... Ik zou het ook proberen met het kabeltje maar ik moet dan wel altijd nog bevestigen of ik data wil oversturen of alleen wil opladen bijv... dus weet niet of dat gaat lukken.
Hoi meid wat vervelend. Hier de goede tip bel Sony en leg het verhaal even voor. Het is nml bekend bij deze toestellen dat ze snel stuk gaan. Stond in de consumenten bond. Ik heb met bij telefoon twee keer gehad en via Sony twee keer een nieuwe telefoon gekregen. Succes
Je kan je gsm insteken in je pc met de lader van je gsm. Geen micro sd bij deze? Maar sony kennende kan je met hun contact opnemen als het een bekend probleem is. Ze zijn er vrij gemakkelijk/eerlijk in. Dus niet waar je je gsm hebt gekocht maar neem gewoon contact op met sony zelf En voor in de toekomst regelmatig je foto's op de pc en harde schijf zetten, je gsm kan ook gestolen of kwijtgeraakt worden.
Gewoon even contact opnemen met Sony. Sony is één van de weinige bedrijven die echt meegaand is met de klant. Ook als de garantie al verstreken is. Maar zomaar ineens een barst? Dat geloof ik niet Dat kan niet '' zomaar '' ineens gebeuren ben ik van mening. Maar inderdaad via de kabel even alles overzetten op de computer. Heb zelf een Z1 en die dingen zijn fragiel maar daar moet je dan ook erg voorzichtig mee omgaan. Ik begrijp niet dat mensen die telefoons gebruiken zonder een hoesje eromheen.
Ik heb ook een Sony z1 compact en die van mij doet het prima met een hoesje. TS: even Sony mailen en terugsturen die handel.
iedereen bedankt voor de tips! Jammer genoeg heb k geen dropbox ofzo. Wel een sd kaart maar alles staat op de telefoon zelf wel balen dus! ik ga sony even een mailtje sturen! en de barst is er vanzelf ingekomen ook heb k gelezen dat als de telefoon heel warm word en dan na koud gaat dat er spontaan een barst in kan komen! hoop dat sony een oplossing bied!
Je hoeft toch geen dropbox te hebben? Heb nog nooit een dropbox gebruikt en gebruik al wat jaren Sony telefoons. Je kan toch gewoon je foto's uit je telefoon halen als je hem aansluit op de computer? Je kan gewoon in de map komen van je foto's
nee dat gaat niet ik moet hem eerst via me telefoon verbinden met de pc maar aangezien ik niks kan drukken kan ik hem niet verbinden. ik heb normaal ook een code op me telfoon en kan hem niet ontgrendelen
Meestal herkent de computer je telefoon als "externe harde schijf" in je windows verkenner/apple finder (afhankelijk van welke computer je gebruikt). Daarvoor zou je je telefoon naar mijn weten niet voor hoeven ontgrendelen, hij zou alleen maar aan hoeven te staan. Maar ik heb geen verstand van jouw telefoon...