Sorry dat ik je aanstellerig noemde. Dat was iets te kort door de bocht. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Fijn dat je gerust gesteld bent nu.
Eens! Ik snap het wel, kunstmatige opwarming is voor een zwanger lichaam niet goed, een te heet bad bijvoorbeeld, is zwaar uit den boze!! Een lichaam dat boven de 38,5 graden raakt kan schadelijk zijn voor de baby, evenals dat het vruchtwater niet die temperatuur mag krijgen, gezien het dan voor weeen kan zorgen. Niet iedereen weet dat. Als je die kennis hebt kan ik me voorstellen dat je ook bang bent voor opwarming van de baarmoeder. Gelukkig heeft het lichaam een inwendig koeling/verwarm systeem, dus verwarming op 1 plek zou niet schadelijk moeten zijn, gezien je lichaam dan gaat koelen. Maar ik zou het inderdaad niet riskeren. Misschien dat anderen eerst zelf hun verstand moeten gebruiken voordat ze iemand veroordelen.
dusdat.. gelukkig lees je dat het éénmalig geen kwaad kan..goed om te weten dat je dit beter niet kan doen..alleen maar lief dat je zo bezorgd bent
Fijn dat je gerustgesteld bent, maar mijn reactie was niet lullig bedoeld ik snapte gewoon echt niet wat nou je vraag was
Ongelooflijk hoe mensen hier reageren zeg! Echt onbegrijpelijk! Shame on you! Meid als je je zorgen maakt, betekent dit alleen maar dat je ontzettend verantwoordelijk voelt voor de gezondheid en het welzijn van je kindje! En daar is helemaal niets mis mee! Goed dat je je nu bewust bent dat je je geen zorgen hoeft te maken. Dat zal een opluchting zijn. En je weet zelf wel of het wel of niet oke voelt om het nog eens te doen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap. ☺️
Hey, Ja drm en ik was echt zoo bezorgd. Da8 kijken misschien of mensen ooit eerder hadden geprobeerd of meegemaakt en mij beetje konden geruststellen. Thnx Ik ben 4 sept uitgerekend zag dat jij ook 17 weken was he zoooo leuk
Hoi.hoi ja was heel blij met de positieve reacties zoals van jou en chocochippie dat is me bij gebleven dus ga het zeker vragen als ik twijfel. Heeft even geduurd voor ik gerustgesteld was hoor. De schrik zat er goed in
hoi hoi, Ben blij te lezen dat ik nu positieve reacties krijg, super leuk deze pagina zoals woezel zei oa om elkaar te steunen en even een lotgenoot te hebben. Heel gezellig hier door alle reacties wou ik na gister eigenlijk gelijk weer afsluiten maar door alles heb ik besloten gezellig hier op te blijven en gezellig mee te doen.. Groetjes, Noa en jij ook hele fijne zwangerschap toegewenst
ik zie soms vragen die een ander dom noemt waarvan ik denk dat ik daar ook wel antwoord op wil. en ik denk ook dat er mensen zijn die vragen hier niet durven te stellen omdat ze bang zijn veroordeeld te worden op hun "domme" vraag.. soms zie ik ook wel dingen waar ik mijn twijfels bij heb over de echtheid of een vraag over de zwangerschap die nog wel eens ernstig zou kunnen zijn.. laten we elkaar wat minder veroordelen en als je niks aardigs te zeggen hebt zeg dan maar helemaal niks..
Nou ja, wat een nare reacties zeg. Ik was daar ook doodsbenauwd om ts! Ik deed ook keer een kruik met kokend heet water tegen m'n buik toen ik 25 weken was. Was gewoon niet slim, niet bij nagedacht. Je vruchtwater kan daarvan opwarmen.
Alleen maar goed dat jij je er bewust van bent wat eventueel kwaad zou kunnen doen, gewoon een goede a.s mama!! Is niks mis mee. 👍😘 Ik heb btw tijdens mijn zwangerschap ook veel gloeiend hete kruiken gebruikt omdat bij mij de bandenpijn niet te houden was, super gezond mannetje geboren!
Dat kan echt geen kwaad, geen zorgen! Ik heb ook vaak veel last van buik, bekken, spieren en banden en gebruik daar een hete pittenzak voor. Ga ook vaak in een warm bad. Ze raden het alleen af bij dreigende miskraam of vroeg geboorte, maar als dat niet het geval is lekker kruikje er op blijven leggen hoor
Maar als je last hebt van bandenpijn kan je hem misschien ook iets lager leggen voor verlichting? Op je schoot zeg maar...
Hoi hoi, gelukkig om te lezen dat ik niet als enige zooo bang was. Je hoort ook verschillende verhalen de ene zegt kan geen kwaad de ander zegt ja wel vruchtwater kan idd te heet worden.. zijn dokters en vk ik weet het niet zo goed meer want eerlijk is eerlijk het werkt super goed tegen de hevige pijnen. Ga morgen me eigen vk bellrn kijken wat die adviseert en ik zal het ook posten misschien dat meerdere hier baat bij hebben. Groetjes, Noa