Kreeg het mailtje vandaag binnen en hem hem direct besteld! Koop hem ieder jaar, en steeds uitverkocht in de winkels wat een zoektocht oplevert. Dus nu maar makkelijk via internet besteld! Pink Ribbon Geluksarmband© 2010 Hier de link voor de liefhebbers! Wie koopt hem dit jaar ook weer? Ik hoop alleen dat dit topic niet uitmond over wel/niet doneren aan goede doelen enz, daarvoor heb ik hem niet geopend.
vind hem wel weer mooi dit jaar, wist niet dat hij binnenkorte dus weer in de winkels zal lggen. als ik hem daar kan krijgen ga ik hem zeker kopen. vorig jaar met veel moeite nog een pink ribbon armband gevonden in de winkel.
hij is weer erg leuk, denk dat ik hem wel ga bestellen. In de winkels zijn ze idd vaak erg snel uitverkocht.
Ben al een tijdje opzoek naar zo'n armband, maar in welke winkels (behalve online) kan je deze kopen?
Ik heb het mailtje ook gehad en ga hem ook zeker bestellen . Ze worden elk jaar leuker!!! En voor het goede doel natuurlijk, helemaal super!
Als je er 1 wilt bestellen is het 4,95 aan verzendkosten. Bestel je er 2 betaal je 8,95 aan verzendkosten. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. Verder is het een gaaf armbandje en ik ga er zeker 1 bestellen
Klopt, idd verzenkosten. Maar als je ziet wat ik heb moeten afrijden vorig jaar om hem te krijgen kom ik op hetzelfde uit!
Leuk! ik ben nu bezig met de Pink Ribbon krant aan het maken! Zoekend naar adventeerders dus... Alleen zo stom dat als je mannen aan de telefoon krijgt dat ze geen pink ribbon kennen
Ik heb hem ook willen bestellen, maar de betaling loopt vast........ Wist niet dat ze elk jaar een armband uitbrachten.
Ik heb gisteren mijn tante verloren aan borstkanker na een strijd van 3 jaar. Hij heeft dit jaar voor mij dus extra betekenis... Ik ga hem zeker kopen en ook een paar voor vrienden en familie. PS Hij is zeker nog niet in de winkels te verkrijgen? Zou mooi zijn voor de crematie op maandag....
Gecondoleerd meid. Pas rons 1 Oktober kan je ze kopen, dus ik vrees dat je ze niet op tijd hebt als je ze besteld. Misschien even bellen naar de webshop?