Hi meiden, Heb sinds vanavond last van pijnlijk gevoel aan mijn linkerkant... Lijkt een beetje op een steek maar voelt meer als dat mijn buik samentrekt maar dan wel alleen aan de linkerkant. Zijn dit nu harde buiken? Het is zo'n gek gevoel dat ik niet eerder heb gevoeld. Ben nu 29 weken zwanger... Overigens lig ik wel veel op mijn linkerzij, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat het kan zijn??
het zou wel eens een indaling kunnen zijn... kun je ook best last van hebben en als het je eerste is kan dat best al vroeg gebeuren. Bij mijn dochter had ik met 28 weken de indaling al.... nu is ie in geen velden of wegen nog te bekennen hahaha
Bedankt voor je reactie! Ja echt, zo vroeg?? Ik moet zeggen dat ik er gister veel last van had en vanochtend maar dat ik nu bijna niks voel... Zou dat indaling dan bevestigen??
Dat kan inderdaad... bij mijn dochter heb ik er 1 avond en nacht echt last van gehad en daarna niks meer.... Na die nacht en avond was mijn BI ineens een stuk minder en de 30 weken echo bevestigde toen dat de kleine al vast in het bekken lag.
Alles zag er prima uit bij onze kleine man (dat kleine man bevestigde ze nog even )! Hoofdje lag idd naar beneden toe dus dat zou kunnen verklaren wat ik voelde aangezien hij eerst "gewoon" met hoofdje omhoog lag ! Ze heeft niks gezegd over indalen ofzo ze zei dat hijnog lang niet in zijn definitieve pose lag.
hij ligt dus nog niet volledig ingedaald.... Dat kan hoor, want hij hoeft nog niet ingedaald te liggen.