Zoo Moe!

Discussion in 'Gezondheid' started by mach86, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    jeetje, ik kon vandaag gewoon echt niks doen! Heb afgewassen maar moest halverwege stoppen omdat ik te moe was en moest zitten.. dit ging de hele dag door!
    Is dat normaal? ik denk het wel maar wil toch graag weten hoe jullie je moeheid ervaren.
    Liefs!

2. Anique

Anique Niet meer actief

Ja hoor, dat is heel normaal. Heb ook van die "moeheid-aanvallen" ... zeker nu op het eind. Heb ook veel last van lage bloeddruk gehad dat ik duizelig werd..best vervelend, maar ja het hoort erbij... gewoon goed je rust nemen, op tijd naar bed gaan. Ik heb het idee dat dat bij mij goed werkte om me sowieso wat "steviger" in m'n schoenen te voelen.
    Hoe lang ben je al zwanger?

3. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ja hoor!

Ik kan de ochtenden al niet meer tellen, waar ik een hele lijst in mijn hoofd heb die ik ga doen. En als ik dan aan puntje 2 of 3 ben, ben ik al zoooo moe dat ik toch wel een uurtje of 2 moet gaan rusten :)

4. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    Ik was vooral de eerste 12 weken ontzettend moe.
    Zeker rond etenstijd 's avonds scheelde het vaak niet veel of mijn hoofd viel op mijn bord.

Nu ook weer behoorlijk moe. Maar nu kan ik tenminste af en toe wat rusten. Doe ook maar een paar klusjes per dag.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben sinds 2 weken weer erg moe... ik baal er verschrikkelijk van, dat ik niet fit wakker wordt.
    Ik ben altijd al moe (soort van chronische vermoeidheid) maar het heeft eventjes beter gegaan in de zwangerschap (3 maanden ofzo) , dat was zo heerlijk :) ! Misschien dat ik daarom nu extra baal.

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik voelde me ook moe, maar ook een beetje depri (ik denk mede door slaapgebrek, gaat in een cirkeltje rond bij mij) dus ik had er flink last van. Ik gaf zoveel mogelijk toe aan de moeheid en ging maffen of rusten wanneer het kon. Het gaat over, echt! Ik ben nu hartstikke uitgerust.

7. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    dank jullie wel!
    @anique: ik ben nu denk ik rond de 8 week zwanger. komende maandag heb ik de eerste afspraak met de verloskundige en gelijk ook een termijn echo. Dus dan weet ik precies hoe lang ik zwanger ben, en kan ik eindelijk zo'n zwangerschaps banner invullen :D

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow zeker in die eerste weken hoort dat er echt bij.. net zoals het veel koud hebben.. Je kindje is nog superklein, maar er wordt keihard gewerkt binnenin je! Als je 12 weken bent is je kindje eigenlijk al zoooo ver af! En dat kost nu een hoop energie! veel plezier maandag!

9. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    dank je :D dat zal wel lukken! :)

10. Anique

Anique Niet meer actief

@mach86: Heel veel plezier maandag!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou meis ik hoop ook voor je dat het bij de eerst weken blijft. want ik heb het tot nu toe al me hele zwangerschap. werk nu zelfs minder uuren omdat ik het niet ret.ik kom dan smidags thuis en slaap eerst op de bank voor dar k weer wat kan doen. maar meestal is het met 12 13 weken weg

12. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ja, dat hadden ze mij ook beloofd, dat ik na 12 tot 16 weken meer energie zou krijgen. Mooi niet. En geen ijzertekort ofzo.
    Ik zal het voorlopig dus gewoon 20 tandjes rustiger moeten doen, ach, het wordt mooi weer, rustig buiten een boekje lezen tussen het slapen door is ook best goed te doen. ;)

13. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    Vandaag de echo gehad! Was leuk, heb het hartje gezien :) ben pas 6 weken zwanger, moet over een paar weken weer een echo om te bevallings datum beter te kunnen bepalen, dat kon nu nog niet goed.
    en nu?.. Moe.. Maar blij :)

Share This Page