Pendelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Femmetje, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus het hele forum is nog even een beetje wennen voor me.
    Ik ben 13 weken zwanger van ons tweede kindje.
    Tegenwoordig lees/hoor ik veel over pendelen. Kan iedereen dat zomaar doen of moet je dat 'in' je hebben? En zijn er hier mensen die eens voor mij zouden willen/kunnen pendelen of hoe gaat dat in zijn werk? Groeten Femmetje

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Femmetje!

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431
    Hier staat alle informatie over pendelen! Je moet een PBtje sturen naar de mensen in de lijst, met je naam en geboortedatum.
    Pendelen is je onderbewustzijn die d.m.v. onmerkbare spiersamentrekkingen de pendel laten bewegen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum!

Liefs Dayenne

3. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi Dayenne
    Bedankt voor je snelle reactie en je felicitaties.
    Ik hoorde zoveel over dat pendelen dat ik er nieuwsgierig naar werd. En vind het sowieso leuk om op een forum te kletsen dit lijkt me wel een leuk forum. Ik ga even een pb'tje sturen dank je wel voor de link. Groetjes Femmetje

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Graag gedaan.
    Ben je trouwens in september of oktober uitgerekend? Je zou dan namelijk bij de september '08 mama's/oktober '08 mama's kunnen kletsen. Die zijn even ver zwanger, kan je samen kletsen over klachtjes enzo!
    Zal ik de link zoeken voor je of had je al zoiets gevonden?
    Liefs

5. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi ik ben 28 september uitgerekend. ik zal eens even gaan zoeken of ik de topic kan vinden lijkt me leuk om daar mee te kletsen

Deel Deze Pagina