hallo dames, heb een vraagje die testen van kruidvat geven die schaduwlijntjes? iemand ervaringen? alvast bedankt voor de reacties
Na de tijd heb ik wel eens lichte streepjes gehad, soort indrooglijntjes. Maar binnen de tijd nooit...
ik ken er geen foto van maken zo vaag is het(als ik er echt goed naar kijk zie ik een echt licht lijntje) zou ik morgenvroeg al opnieuw testen of best nog even wachten? groetjes
Ik zag echt totaal niks bij die test, een paar dagen voor NOD te gebruiken maar ik vind het geen fijne test (niet omdat ie negatief was) maar om dat gedoe met dat pipetje haha vond dat maar irritant
@passoatje Je kan beter even wachten met testen.. omdat hij dan pas donkerder wordt.. succes nog even! @3s3 Jaaa dat pipetje is ook irritant!
Ik vind het juist een hele fijne test omdat je precies genoeg urine erop doet.. Ik heb deze nu een aantal keer gebruikt en nog nooit schaduwlijnjes of indrooglijntjes gehad... Ik zou gewoon met een paar dagen nog een keer testen! Spannend!!! Succes, ik duim voor je!
Ik vind die pipetjes ook juist fijn. Maar die testen zijn niemeer wat ze geweest zijn. Ik snap dat nooit he. Waarom veranderen wat goed is...
Ik heb ze ook al een paar keer gehad lijken op voorgedrukte witte lijntjes en bij die van etos ook al gehad. Misschien een fabrieksfout die wij toevallig moeten treffen
Als je met schaduwlijntjes een heel licht roze/ moeilijk zichtbaar lijntje bedoelt zeg ik ja. Had ik ook. Alleen je moest heeeel goed kijken. CB digital zei diezelfde ochtend nog zwanger 1-2. Ik vind de kv2v5 dus niet zo heel duidelijk.
Ik vind het heel moeilijk om uit dat pipetje 4 druppeltjes te krijgen, mijn hand trilt dan ook als een gek wat dan ook niet echt meewerkt haha. Heb nu 2x negatief getest maar nog steeds geen bloed te zien. Als ik opnieuw ga testen gebruik ik een andere