Moet het even kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleinad, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik moet het even kwijt hoor want ik ben heel goed in mezelf knettergek maken en als ik hier even mn hart lucht helpt dit( vorige keer in ieder geval:D)

Mn vriend en ik willen graag voor ons eerste kindje gaan. 13 juni ben ik getopt met de pil en vorige maand zijn we voor t eerst voor t "eggie" gegaan. Echter hebben we besloten om deze maand nog weer even niet te doen omdat ik er zo veel mee bezig was dat ik het graag eerst even wat los wilde laten en meer rust wilde vinden ( wil al erg lang graag een kindje maar vanwege opleiding "kon" het niet eerder)

Goed heel verhaal deze maand hebben we dus de eerste paar dagen wel condoom geklust omdat ik zoiets had van nou ja als t zo is geen probleem maar ging ervan uit dat t niet zo zou zijn omdat ik 42 dagen en 38 dagen heb gehad nu dus best wel lang! Nou ging ik vannacht naar de wc en verlor ik wat bloed. Ik dacht dat mn ongi was gekomen maar. Na echt twee druppels heb ik niets meer gehad.. Nou ja ma dit elle lange verhaal is mijn vraag: is het mogelijk dat ik een vroeger ei heb gehad en een iets latere innesteling??:(:( T zou wel heel toevallig zijn natuurlijk maar dacht misschien kan iemand hier me er wat meer over wijs maken. Misschien kan iemand me ook vertellen als dit uberhaupt mogelijk is wanneer ik dan het beste kan gaan testen want heb echt geen flauw idee wat er momenteel in mn lichaam gebeurt ( heb trouwens ook voor ik de pil ging slikken ook altijd lange en onregelmatige cyclussen gehad)

Ik hoor erg graag jullie reacties!!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Heb je de condooms ook gebruikt tijdens je vruchtbare periode? Nadeel van net beginnen is dat je vaak last hebt van ontpillen en geen idee hebt hoe je cyclus er precies uit ziet. Ja het is mogelijk dat je een vroeg ei had en een late innesteling (tussen de 4 en 10 dagen na je ei), maar het is ook goed mogelijk dat je menstruatie binnenkort gewoon doorbreekt. Ik verlies bijvoorbeeld altijd de dag voor m'n NOD wat roze voordat het de volgende dag goed doorbreekt.

Als je echt zekerheid wil zul je moeten testen..Sorry ;)

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hebbe we geen condooms gebruikt maar eigenlijk ook niet geklust in de periode waarvan ik dacht dat mn vruchtbare periode haha. En he inderdaad geen idee hoe mn cyclus is want ben sinds 13 juni pas 3 keer ongi geweest 1 keer door stoppen met pil daarna 42 dagen en de laatste 38.. Maar ik dacht zelf dat t nog tevroeg zou zijn om te testen??

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hoi Hoi,

ik duim voor je Elleinad!

Ik heb afgelopen donderdag ook bij het afvegen, na het plassen, een mini drupje bloed gehad op het wc papiertje.

Flink geklust daarvoor.

Hopen dat de ongesteldheid uit blijft en voor jou ook!

Duimduimduim :-D

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend!! Leuk! Ik duik ook!! Wanneer wil jij gaan testen als ik vragen mag want dat vind ik momenteel voor mezelf erg moeilijk te bepalen en wil zeker niet te vroeg testen want was juist aan t proberen wat rustiger te worden om alles heen en denk dat een negatieve test et echt gaat helpen daarbij

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim haha

7. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik ga volgende week maandag testen 16 okt, omdat mijn cyclus nog niet helemaal stabiel is, heb ik een gemiddelde gepakt van 32 dagen.

Eind mei begon mijn eerste pilloze cyclus.
    De eerste duurde 35, de tweede 48 en de derde cyclus 29.

Ben het wachten nu al zat, en het is nog maar zondag :p

Het is inderdaad wel even lastig als die van jouw positief is, als je toch nog even wilt wachten. Maar aan de andere kant, zou het ook wel ontzettend geweldig zijn, toch? En zo snel al. Denk dat er zat vrouwen zijn die er veel helaas langer over doen :(

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik wilde je net gaan vragen op hoeveel dagen je nu zit. Als ik even reken, Stel dat je weer rond de 40 dagen zit, kan dit ook een bloeding zijn geweest van je ei. Die is gemiddeld ongeveer 14 dagen voor je volgende menstruatie. Als je op de 32 dagen zit, dan kan dit goed een innesteling zijn geweest. Ik zou inderdaad nog even een weekje wachten :) Heel toevallig, mijn NOD is ook 16 oktober! Ik ga voor je duimen!

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Om het makkelijk te maken, de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 14 september!

Hahha toevallig, nou kunnen we elkaar lekker zenuwachtig maken. Nee, gekheid voor jou zou het fijn zijn als je er zo weinig mogelijk mee bezig bent natuurlijk.

Ben heel benieuwd, ik houd je op de hoogte!

Wat voor klachten heb je? Wat voel je zeg maar?

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Friesin, zit jouw gemiddelde dan nu niet op 37 dagen? 32 is niet erg gemiddeld aangezien jouw 2e cyclus 48 dagen was... Kweeniehoor ;)

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Zou heel goed kunnen hoor!!! Alleen vallen de puzzelstukjes niet in elkaar als mijn zeer korte bloeding van donderdag geen innestelling was.

Net toch maar ff een testje gedaan.

En die was ook negatief!

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hè jammer... Misschien nog iets te vroeg getest?
    *hoopt het voor je!

13. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ja ik denk het dan wel.

Maar na hoeveel dagen kun je normaliter dan testen na een eventuele innestelling?

14. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden!! Wat toevallig, ik ga ook 16 okt testen :D ik was ook erg onregelmatig maar de laatste 2 maanden zit er ongeveer een maandje tussen dus dan ga ik daar deze keer maar vanuit. Zenuwslopend he..die wachtweken..pff!! Ik voel ook vanalles aan me lichaam maar denk elke keer dat ik mezelf gek aan het maken ben..en het kan ook met zoveel andere dingen te maken hebben. Ik heb bijv. rommelende darmen...erge stemmingswisselingen (maar heb ik vaker last van ;))...een hele duidelijke opgezette ader op me rechter tepel..en heb met vlagen last gehad van misselijkeheid..eetbuien..maar zoals ik al zei..dat kan met zoveel andere dingen te maken hebben want zit de laatste week zowiezo niet zo lekker in me vel.

15. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ Friesin

Ik denk dat je toch nog te vroeg bent, en het druppeltje bloed wat je hebt gehad kan idd van het innestelen zijn. Heb ik niet gehad, tot nu toe. En aangezien je onregelmatig ongesteld bent, kan het heel goed zo zijn dat je ei eerder of later is gekomen. Jeetje wat een ellende he, dat onzekere..

16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hahha, ja ik word er ook erg rusteloos van.

Jij misschien een idee wanneer ik nu dan het beste zou kunnen testen? En met wat voor test?

Zo maar lekker aan het werk even mijn zinnen verzetten!

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En dan kan die bloeding ook nog een ovulatiebloeding geweest zijn. Dat zou dan betekenen dat je vorige week je ei dus hebt gehad.

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    En wat houdt dat dan in als dat zo is zo geweest???

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff toch rode duivels vandaag:S ondanks dat we t niet wilde toch weer een dikke tegen valler hoor haha maar duim zeker voor jullie!! Succes met het wachten!!

20. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Aaaah, die kleine rode rot duivels!!!!!!! Nu lekker jezelf verwennen:).

Hopelijk is het de volgende ronde raak:)

Deel Deze Pagina