Ik ben bijna een jaar gestopt met de pil misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig waardoor ik van alles voel haha
Ik heb dat ook hoor dames.. lijkt wel of iedereen om me heen ineens zwanger moet zijn... En baal er dan ook van als ik weer moet zien\horen dat een ander het wel is gelukt... Raar he? Gun het ze zeker wel... Alleen steekt het je toch.. wij gaan er komende maand weer tegen aan... Denk elke dag maar klussen... 30 dagen achter elkaar whahaha
Haha gezellig...... Elke avond vroeg naar bed en klussen maar.... Ooit zou het toch ergens moeten lukken?
Naast die collega zijn er in onze straat (die echt niet lang is) ook nog deze maand 3 baby's geboren & 2 meiden zwanger.....hoe kan het toch ?!?! Inderdaad positief denken: nieuwe ronde, nieuwe kansen! EN....langer uitslapen, verre reizen, zonder zorgen op stap, niet elke ochtend misselijk boven de wc (moet het mezelf soms even toespreken om niet wanhopig te worden )
Heb geen foto gemaakt, daar was het echt te vaag voor. We zullen zien, maar heb er niet heel veel vertrouwen in. drie dagen na nod zou je toch wel al een duidelijke test verwachten, of niet?
Goh als dit nog een paar weken duurt word ik hartstikke gek! Ik vind het ZO spannend gewoon, kan me nergens anders meer op concentreren
Wel fijn te lezen om met zo veel in hetzelfde schuitje te zitten. afgelopen zaterdag een omo witte kv 2v5 gehad. Nu nog geen ongi. Mijn NOD zou toch echt een dezer dagen moeten zijn... Spannend hoor. Heb wel een klein bertje bruin verlies al 2 dgn, maar daar blijft het voorlopig bij. Nu heb ik er ook diarree bij gekregen. Behoort dat ook wel eens bij zwangerschapsverschijnselen? Heb geen ongi klachten terwijl ik daar altijd hevige buikpijn van heb.... Herkent iemand dit waarbij je wel zwanger bleek te zijn?? Morgen op vakantie dus voor de zekerheid maar zwangerschaps en ovu testen mee.
Ik heb hetzelfde hier. Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niks te zien of voelen. Heb gisteravond een kv testje gedaan maar deze was ook nog wit (met verdunde urine, dat wel). Ook ik heb al een paar dagen een soort diarree. Niet dat ik naar de wc moet rennen, maar als ik ga dan is het wel dun. Ook voelen sinds vandaag mijn borsten een stuk zwaarder en gevoeliger aan. Spannend voor ons allemaal!! In ieder geval fijne vakantie. Hoop dat je op vakantie positief test!
Hier ook vanmiddag een witte test.... Naja, maar de ongi is nergens te bekennen.... Pfff laat dat lichaam nu een zeggen wat ie wil....
@Miepjemiep, misschien morgen nog eens proberen met ochtendurine. Dan is het veel geconcentreerder en heb je een grotere kans om positief te testen. Heb ik ook hier geleerd
Gaan jullie allemaal voor een 1e wonder?? Hoop op positieve testen voor jullie! Dikke kus slaap lekker.
Jep, ook wij gaan voor de eerste Ook ik zou gister/vandaag ongesteld moeten worden....tenminste....ik had op zondagochtend een posi ovulatietest (2 wkn geleden) dan heb ik toch maandag of uiterlijk dinsdag mijn eisprong gehad ?!?! Het liefst wordt ik NU gewoon heftig ongesteld, dan heb ik niet steeds die gedachte van 'is het heel misschien dan toch..... ?!?! '