ik had een pak van kruidvat en een pak natusan gehaald.. uiteindelijk lukte de bv niet en heb ik alleen die van natusan gebruikt. En die van de kruidvat terug gebracht naar de winkel
als start: 2 pakken van de hema Of lilypads, dan heb je geen compressen meer nodig. maar die kan je beter aanschaffen als je weet hoeveel je lekt, want als je een overproductie hebt zoals ik, spoelen ze er gewoon vanaf
Ik heb veel verschillende merken geprobeerd maar die van Natusan waren veruit het beste... Heb er ook heel wat pakken van versleten ik lekte echt de hele dag e nacht door erg vervelend.
Hier is Natusan favouriet. In het begin 2-3 pakken per week, nu doe ik 1-2 weken met één pak. Ze zijn wel wat duurder, maar nemen goed op en blijven goed zitten.
de eerste week 2dozen erdoor gejaagd in het ziekenhuis weet alleen niet welk merk nadien een doos avent (van bij de kolf) en nu de laatste 3weken gebruik k die van het kruidvat ,was zo dom ineens 2dozen te kopen en vind ze helemaal niets ,worden steenhard als je ze een hele dag draagt
je moet ze sowieso niet de hele dag dragen als je veel lekt! Als ze nat zijn moet je ze vervangen, anders gaat t broeien en is het wachten op de spruw.
Zo moet je eigenlijk ook niet slapen met lillypadz. Je moet je tepels ook de kans geven om te "ademen". Daarnaast kreeg ik ook rare velletjes op mijn tepels als ik ermee sliep. In de tijd dat ik s nachts nog lekte stopte ik een hydrofiele luier in mijn shirtje zodat ik iig niet wakker werd van een nat shirt!
Ik ook wasbare gehad... ik had aan 1 set van 6 zoogcompressen genoeg. Die van mij waren niet van Avent, maar van een Engels merk. Pluizen niet en zijn idd lekker zacht. Zien er na gebruik bij de eerste nog super uit. Ook tijdens lacteren in de zwangerschap gebruikt.
Ik had iets van 2 pakken wegwerp in huis gehaald maar daarna heel snel overgestapt op wasbare. Zou me anders een fortuin gekost hebben met 17 maanden borstvoeding . Geloof 6 stuks voor 10 euro? Komen van de babydump iig.
Natusan! Zijn heel zacht, goede pasvorm, en blijven mooi op plek door de plakstrip aan de achterkant. Ook vind ik het fijn dat ze helemaal wit zijn. Ik heb eerder ook een pak van een ander merk gehad die huidkleurig waren van buiten, dat vind ik een vies gezicht als ik ze er even uit moet halen bij voeden in het openbaar. In de eerste 2 weken moest ik ze ongeveer bij elke voeding vervangen, dus ging het best hard. Ik had denk ik van tevoren 3 pakken in huis, maar woon ook maar op 50 meter van een Etos, dus ik kon altijd makkelijk (laten) bijkopen. Na een maandje o.i.d. na de bevalling had/heb ik nog maar heel kleine beetjes lekkage en gebruik een setje per dag. Dan doe je met een pak van Natusan (30 stuks dacht ik) dus 2 weken.
ik had natusan, vond ik altijd wel fijn, zijn wel duurder maar die goedkopere gingen bij mij vaak dubbel zitten. ik vond lillypadz helemaal niks. Bij mij kwam er gewoon melk onder te zitten waardoor ik toch heel erg begon te lekken, hoe ik ze ook opdeed. Zonde geld! heb ze zo weg kunnen gooien, was geloof ik 20 euro.
Die van natusan lekte vrij snel door hier. Ik vond die van mendela heel fijn. Zat ook een goede plak strip aan dat ze niet verschoven. 2,5 maand nodig gehad. gekocht trouwens bij onze kraamzorg winkel/
Ik begon gewoon met een pak of 2. Meer kan ook, dat komt wel op, en het bederft niet Ik vond Natusan het fijnst, maar die zijn ook vrij prijzig. AH en Etos kwamen in de buurt qua comfort. Hema vond ik niet prettig. Kruidvat nooit geprobeerd. In het begin lekte alles door. Toen deed ik gewoon een opgevouwen hydrofiel in m'n beha tijdens het voeden. De wasbare van Avent heb ik ook gehad, maar die waren zo snel verzadigd dat ze vaak alle 6 in de was zaten, en ik dus alsnog wegwerp nodig had. Die konden meer absorberen. En die van Avent zie je zo ontzettend door je kleding heen.