als tip kreeg ik: begin met de goedkoopste en maak het steeds duurder als het nodig is. ik had die van de etos en ik vond ze vreselijk... je ziet ze en dat vind ik erg, heel erg! ik heb nu lilypatz! en dat is een echte aanrader! echt super die dingen. plastice compressen. afwassen en laten drogen en je 'plakt' ze weer op! helemaal goed!
Heb even rondgekeken aangezien ik die pads nog niet kende, maar schijnbaar als je ingetrokken of "platte" tepels hebt sluiten ze niet goed aan of je hebt kans dat je tepels in een plasje melk komen te liggen.. Lees trouwens ook echt heel veel negatieve ervaringen.... http://forum.viva.nl/forum/list_messages/22435 Houd het deze keer ook maar weer bij normale pads.. vooral omdat ik vorige keer heel veel stuwing had, in mn gehele borstvoedingsperiode... (9,5 mnd).... Het is trouwens nogal een verschil of je pads gebruikt in je zwangerschap of bv periode... Ik verloor tijdens mn zwangerschap al veel melk, maar dat is toch niet te vergelijken met de kranen die openstonden tijdens de bv periode.... had ook belachelijk veel melk....