Zoogkompressen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Boney, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou dames...

Ik heb vandaag m'n 1e zoogcompressen gekocht....
    Die van natusan. Heb vreselijk gelachen toen ik ze openmaakte thuis...
    Dr zit zelfs een voorgevormde tepel in... hahaha.
    Ze zijn huidkleur, das dan wel weer fijn.
    Ze hadden bij ons bij de drogist nog een huismerk. Duits geloof ik. Die ik nu heb gekocht waren 3 euro en die andere 2. Scheelt dus wel. Als deze nou op zijn ga ik die eens proberen.

Ik laat jullie weten hoe het me bevalt. Alhoewel ik nog niet heel erg lek, maar meer om alvast eens uit te proberen.

En nieuwe reacties, tips en merken zijn altijd nog welkom natuurlijk.

Liefs Boney

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb vandaag die opvang schelpen gekocht van Avent...poe hee wat zijn die duur. 19 euro bij de etos. Maar ja we zullen maar zo denken...fv is duurder en die geef ik niet dus kunnen we dit voor kopen hahahaha ben benieuwd...

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik gebruik de wegwerpcompressen van Pigeon. Te koop bij prenatal. Zijn 4,95 voor 24 stuks, rood doosje. Ik kan ze de heledag dragen. Er zit nl een spulletje in dat veranderd in een gel als het vochtig wordt. Ze blijven altijd droog. Dus geen zweertjes bij de tepels. Ik vind ze echt super!

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Mijn bh's zitten niet strak dus dat scheelt wel. Heb een paar weken hempjes aangehad 'snachts maar dat werkt niet echt, de zoogcompressen verschuiven en de hydrofiele luier blijft er niet goed inzitten.
    Ik lek ook niet elke nacht maar kan er totaal niet van opaan wanneer wel.

Deel Deze Pagina