Verstrooide professor.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Dat is wat ik ben de laatste 3 weken.... heel erg... en dan met name op mn werk... Word er zelf helemaal gek van!
    Dingen die ik normaal nooit fout zou doen, doe ik hartstikke fout... dat ik denk van: duh... hoe krijg je het voor elkaar?
    Gewoon niet meer weten wat je wel en niet gedaan hebt.... mijn korte termijn geheugen is gewoon helemaal foetsie!
    Ik onthou niets meer... erg in de war en verstrooid... weet niet meer waar ik mee bezig ben... en op deze manier dus best veel fouten maak.
    Heb al tegen mn collega's gezegd dat ze me maar met een flinke emmer zout moeten nemen... maar dit is echt erg... Maak fouten.. die moet ik weer corrigeren.. en tijdens het corrigeren al niet meer weten wat je nou eigenlijk aan het doen bent...
    Zo ziet mijn dagelijkse werkdag er tegenwoordig uit.. en geloof me, ik word zelf helemaal gek van mezelf... haha.
    Klinkt dit bekend in de oren?

Collegaatje van mij die zelf al 2 kids heeft, noemt het: zwangerschaps dementie... haha. En zo voel ik me heel vaak wel hoor, dement..... :D

2. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    HAhahahaaa! Heeel herkenbaar. Heb net boodschappen gedaan en kwam met allerlei dingen thuis waarvan ik niet meer wist dat ik ze daadwerkelijk in het mandje had gedaan, dacht dat ik ze weer teruggezet had!
    En koken lukt niet meer, deed ik elke avond en was er goed in ook, meer een hobby, maar laatste 3 dagen kookt Croky-man...
    Ik maak er echt een zootje van!

Raar hé om te merken wat hormonen met je doen?!

3. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    :) Zwangerschapsdementie ;)

Ik sta nu vaker in de kelder en ben dan echt aan het bedenken wat ik daar nu ook alweer in godsnaam moet enz

Ik maak op dit moment ook geen beloftes meer aan anderen, ik vergeet gewoon alles.

4. Niet meer actief

En dit gaat je hele zwangerschap nog zo duren hoor, pffff, wordt er soms erg gek van!

5. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je kunt er maar het beste om lachen en de meest grappige taferelen opschrijven voor je baby voor later; weet ie tenminste wat zijn moeder allemaal heeft uitgehaald aan rare fratsen! ;)

Deel Deze Pagina