Heeft er nog iemand een kortingscode voor centerparcs van de prenatal? Je zou me er heel blij mee maken!! Liefs Gimby
Kreeg vandaan de vrienden cadeau cheque binnen. Ook nog 50 euro extra korting bij telefonisch reserveren. Is incombinatie met 20% familie en 55+ korting. Vroegboekkorting en last minutes en alle andere aanbiedingen die op de website van CP beschikbaar zijn. Enige is dat je al 3 jaar niet meer bij centerparcs geboekt hebt. Iemand intresse? Je moet mijn klantennr erbij zeggen dus even via pb. Heb er twee liggen. Je moet voor 23 juli een boeking gemaakt hebben.
Vraagje.. Wij willen graag een weekendje weg met ons meisje van 16 maanden. Nu kunnen we een 2-persoons cottage boeken of een 4-persoons. Het scheelt best veel in de kosten en we kunnen zelf best een campingbedje meenemen, aangezien ze deze niet plaatsen in een 2-persoonscottage. Wat zouden jullie doen? En mag je wel met twee volwassenen en een klein kindje in een 2-persoons huisje? Groetjes Joyce
Volgens mij mag het wel. Als je op de site van centerparcs bij 'zoek en boek' selecteert dat je met 2 volwassenen en 1 kind van 0-2 jr wilt boeken, krijg je allemaal opties te zien van bungalows met 1 slaapkamer. Houd er wel rekening mee dat sommige 2-persoonsbungalows geen aparte slaapkamer hebben, maar een open woon-slaapkamer (volgens mij was dat in de huttenheugte).
Heb het gewoon geboekt, idd wie ziet dat nou. Moeten we alleen de kleine wegmoffelen bij het inchecken haha. We hebben nu inderdaad een zit-slaapkamer, maar vind ik niet erg voor een paar nachtjes. Weten jullie hoe dat zit met zwemmen, we hebben dan natuurlijk ook maar twee kaartjes, een kindje kun je gewoon op je arm meenemen door die poortjes toch?