ik heb al weken last van spierpijn en steeds als ik naar de dokter wilt dan is het over ..maar dagje later ofzo begint het dan weer. Mijn benen armen alles doet pijn wie heeft dit ook en kan het ook te maken hebben met een ziekte of dergelijk?
Spierklachten kunnen bij een hoop dingen horen, maar ook nergens bij. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, ook al is het dan weg. Misschien is het wel iets simpels als een nieuw matras?
Ik heb hier na de geboorte van de jongste,nu ruim 2 jaar geleden last van gekregen. Op het moment is het weer enorm, en kan ik niet op of neer zowat. Ik ben vorige week voor de zoveelste keer naar de dokter geweest maar iedere keer werd ik weer weggestuurd, heb het idee dat hij het ook niet weet. Deze keer heb ik na aandringen een verwijzing voor bloedprikken gekregen en daar kwam eigenlijk niks uit dan alleen bloedarmoede maar dat wist ik al wel,dit heb ik al jaren, en een verstoorde schildklier. Nu over 6 weken weer prikken en kijken of dit nog zo is.
best naa rde dokter. Kan van alles zijn: slecht liggen als je slaapt, vitaminentekort, een ziekte (van een griep tot iets veel erger). Is nogal een vaag symptoom om uitleg over te geven (niet dat het bij jou geen pijn doet, maar dat het zoveel kan zijn)
ik heb ook al een hele tijd last van een spierpijn gevoel in mijn hele lichaam.. soms is t idd weg, maar komt net zo hard weer terug..het is vooral erg als we bijv. een filmje kijken, dus dan zit je ff op de bank.. en dan opstaat.. kan dan bijna niet lopen..
hey bedankt dames sorry ik heb vergeten erbij te vermelden dat ik daarnaast ook erg moe ben . En voor vermoeidheid ben ik 3 weken terug geweest en dokter heeft bloed laten prikken en er kwam niks uit alles was goed. Voor de spierpijn zou ik eigenlijk afgelopen maandag gaan maar er was iets met mijn zoontje dus ik kon niet. Nou dan maak ik voor volgende week wel een afspraak tis echt heel vervelend want ik voel alsof ik de marathon heb gelopen ofzo
idd,op de schildklier laten testen!Ik heb na mijn uitslag van het bloedprikken eens op internet gelezen het is zo dat een verstoorde schildklier allerlei klachten kan geven. En wat jij beschrijft ook zo moe te zijn,heb ik ook!
schildklier en hb heeft ie ook getest want ik vertelde aan hem dat ik veel ben afgevallen maar uitslag was goed zei de assistente ik vind het erg vreemd
Het kan ook een magnesium tekort zijn. Ik heb even de google pagina gekopiëerd, dan kun je zelf even kijken bij de verschillende links.. magnesiumtekort symptomen - Google zoeken
ik heb ook telkens erge spierpijn. Na een aantal keer bloedprikken komt nu toch eindelijk de schildklier eruit. Hij werkt te snel. Dan voel je je ook zo.
jeetje dit lijkt er best veel op!!!! hoe kom ik er achter of ik dit tekort heb? ook door bloedprikken?? thnx voor je hulp
oww wat raar dat het pas na een paar keer bekend is dat het de schildklier is. Bij mij hebben ze daarnaar gekeken maar was niks met de schildklier zei de asistent. Maar het kan nog wel dus? ook al is het niet in bloedtest niet gevonden ?
bij symptonen heb ik al paar gevnden van magnesiumtekort:depressie &angst,slaapstoornissen,alergische reacties ( ik heb nu op mijn hele lichaam uitslag en ze weten niet wat het is) ,hoofdpijn,duizelig,gespannen zenuwen, verstijfde en verharde spieren, onrust, futloosheid en moeheid en nog een paar
Even een stukje gekopiëerd uit 1 van de links; Hoe weet je nu of je een tekort aan magnesium hebt? Vermoed je dat je een of meerdere ernstige symptomen van een tekort hebt, overleg dan met je arts. Met een test die de bloedwaarde en de celwaarde meet, is een magnesiumtekort goed vast te stellen. Dus toch maar een afspraak maken met je huisarts en je laten prikken op magnesium. Zou ook vragen of hij vitamine B12 ook mee wil laten nemen....
vitamine b 12 tekort had ik al tijdens de zwangerschap toen moest ik wekenlang tot aan bevalling 2x in de week vitamine injectie. Dus die heeft ie ook 3 weken geleden getest. maar dat was ook goed zei die
Die klachten wat jij om schrijft heb ik ook allemaal met de schildklier. Je waardes kunnen tot 1 jaar de bevalling nog drastisch veranderen. Dit heb ik na mijn bevalling overgehouden: Post-partum thyroiditis hij kan dan te snel en te langzaam werken. Kijk maar eens naar de symptomen van een te snelle of te langzame schildklier. Vraag eens naar je waardes aan de dokter. soms zijn ze nog net op het randje. Dat was bij mij een maand geleden ook nog maar na een maand waren ze verslechterd. Hij werkt bij mij te snel.