baby 3 maand wil zitten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Caithlin79, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ons meisje is vrij snel in alles. Bij 2,5 maand rolde ze zich al om in bed.
    Nu vindt ze het sinds kort niet zo leuk meer in de box, omdat ze dan moet liggen. Op schoot probeert ze ook steeds om te gaan zitten, als je haar benen vasthoud als ze op schoot hangt duwt ze zich zo naar zitten. De wipstoel is iets leuker, omdat ze dan een beetje half kan zitten, maar daar wil ik haar ook niet te vaak en lang in zetten, en ook dan is ze vaak bezig met pogingen om te gaan zitten.

Maar ze is nog zo jong! Ik ben trots op haar dat ze al zoveel wil en kan, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van... rustig nou maar, dat zitten komt later wel. Is ook helemaal niet goed voor haar ruggetje heb ik begrepen.

Wie herkent dit?

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    daniel was ook een vlugge (rollen met 7weken) en wilde niet op n rug. Misschien scheelt het als je haar op de buik in de box legt? dan kan ze ook iets meer zien...
    en zitten slecht...daniel ging met 4maanden uit zichzelf zitten (vanaf buikligging). Als ze zelf pogingen ondernemen lijkt mij dat het lijfje daar klaar voor is

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja ze slaapt op haar buik, en draait zich om zodra ze wakker wordt. Dat doet ze in de box ook, hoppa omdraaien en eenmaal op de rug het niet leuk meer vinden ;)

Zelf gaan zitten met 4 maand is wel vroeg ja!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hier ook een meissie dat graag wilt zitten. Als ik haar op bed of bank laat liggen op een kussen (blijf er wel bij natuurlijk) dan gaat ze steeds meer naar voren en "zit" ze half. Vind het maar niks, want het is nog te vroeg om te zitten. Maar ja ieder kind heeft zijn eigen tempo ..

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Voor bijna alles geldt, als een kind iets helemaal uit zichzelf, zonder hulp doet, is het er aan toe! :)Dus ook als ze zelf een glijbaan opklimmen, en dus ook als ze een beetje vroeg gaat zitten!:) Dat wordt nog wat als ze gaan lopen joh! Succes!

6. mama2011

mama2011 Niet meer actief

ons zoontje wil ook de hele tijd zitten en is ook erg gefrustreerd!
    nu heb ik een bumbo stoel gekocht echt een uitvinding en hij vind het super leuk!!

Share This Page