Zoon 1 geworden en ik nog niet terug op gewicht...wie nog meer??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fanny73, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik had nooit gedacht dat het allemaal vanzelf zou gaan. Bij mijn zoon was ik 10 kg aangekomen en wel alles meteen kwijtgeraakt. Bij mijn dochter ben 17 kg aangekomen en na de zwangerschap bleven er 7 plakken. Die gaan uiteraard niet vanzelf weg en ben ik er iets voor gaan doen. Minder eten en sporten. Binnen 1 mnd waren er 4 kg af en ben ik zichtbaar strakker geworden. Nog 3 te gaan. Afvallen kun je uiteraard zonder te sporten alleen blijft je lichaam wel slap of wordt mogelijk nog slapper en dat wil ik niet. Ik zie mijn lijf weer terugkomen en dat stimuleert enorm.

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik was ruim 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, ondanks een heel streng dieet (zw suiker). Het meeste is er alweer af, maar ik ben nog steeds te dik. Ik zag er voor de zwangerschap strakker uit, op dit moment heb ik echt nog een blubber buik. Ik sta wel weer netjes op dieet, maar het gaat me veel te langzaam haha

Ondanks dat ik dus die 30 weer kwijt ben, is mijn lijf zo veranderd dat het er nog steeds niet uitziet. Jammer :(
    Hopelijk slaat dit dieet aan en gaat er nog meer af.

Al had ik vast die pizza van het weekend beter kunnen laten staan haha ach ja, foutje :)

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    er zit van de 17 kilo nog 8 eraan. Die 9 was er binnen een maand af, maar die 8 blijven plakken. Ben al niet dun van mezelf, maar heb nu nog niet de moed om te gaan lijnen. Zeker niet in december :D

goed voornemen voor het nieuwe jaar haha

Deel Deze Pagina