dr brown fles en rijstebloem

Discussion in 'Flesvoeding' started by Schilderijtje, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hoe doen jullie dat met dr brown fles? heb nu het rietje eruit gedaan ivm dat het anders in dat rondje blijft hangen.

2. mamamama85

mamamama85 Actief lid

Aug 5, 2014
    281
    0
    0
    gaat prima hier! papspeen van de etos erop en gaat echt zonder probleem

3. Schilderijtje

Ooh echt wist niet dat die erop pas maar dan haal je wel het rietje eruit denk ik?bij mij blijft alles in het witte rondje hangen

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Gaat wel. Ik doe het rietje er niet uit maar maak de speen wel iets groter met een mesje. Wat in het rietje blijft is niet zo erg. Ook al blijft het erin, ze kunnen nog prima drinken.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ben met pap overgestapt op een andere fles.. Vond het heel irritant, de pap liep niet door het ventiel de speen in.

6. Schilderijtje

dat heb ik inderdaad dus ook. vandaar rietje eruit gehaald maarja dan is functie van de fles weg. mischien dan toch maar met de avond een andere fles gebruiken?

nu doe ik er maar 1 schepje in dan gaat het wel opzich maar als het er meer zijn dan idd blijft het in het ventiel hangen

7. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,213
    478
    83
    Gelderland
    Hier hetzelfde euvel. Wij hebben het witte rondje laten zitten en het rietje eruit gehaald. Twee schepjes rijstebloem.

Tussentijds paar keer de fles op en neer doen zodat de rijstebloem toch goed mengt. Op zich gaat het wel, maar helemaal ideaal vind ik het niet.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    ik haal het rietje en rondje eruit, maar je moet de speen wel heel strak aandraaien, anders gaat hij lekken.
    Ik gebruik wel de papspeen

9. LSQ

LSQ Niet meer actief

Het werkte bij ons voor geen meter. Daarom zijn we overgestapt op het aanbieden van pap met een lepel. Dat is ook een mogelijkheid. Zo veel minder gedoe voor ons dan pap uit de fles. Zeker nadat zl helemaal gewend is.

10. Bij ons gaat het prima. Zoon krijgt sowieso al dikkere melk ivm reflux, en avondflesje met 2 eetlepels rijstebloem. Dr Brown speen level 4 erop, en hij drinkt het zo leeg. Misschien iets minder rijstebloem toevoegen?

11. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik heb een difrax fles gekocht voor de rijstebloem. Bij mij bleef het ook achter het ventiel hangen..

Share This Page