Oh bah… Het komt er weer aan. En ik ben zo inspiratieloos en zo geen zin om €200 uit te geven aan een middagje tussen de pre-pubers zitten! Ik heb ook geen idee wat we kunnen gaan doen, bowlen en lasergamen klonk leuk, maar komt al snel op €250 uit. Dat is toch belachelijk veel geld voor een kinderfesstje? Vorig jaar hadden we een tuinfeest voor de hele klas, was zo’n €100 kwijt voor een shitload frisdrank, suiker en chips! Maar dat wil ze dit jaar dus niet…. Iemand ideeen? Geen slaapfeestjes of knutselfeestjes hier thuis! Ze wordt 11 jaar…. bedankt alvast
Uit eten in een all-you can eat restaurant met haar beste vriendinnen? Thuis een high tea organiseren. Een fotoshoot feestje (ik weet niet of je dat in de buurt hebt), hier zit er 1 dan worden ze opgemaakt, haren mooi gedaan en dan op de foto individueel en als groep.
Bij kledingwinkels kan je ook een kinderfeestje geven dan word je haar en make up gedaan en kan je alle kleding passen en worden er mooie foto’s gemaakt Maar dan moet dat wel haar smaak zijn Bioscoop? kinderkaartjes zijn iets goedkoper En zelf popcorn en eten etc meenemen?
Als je een bos of natuurgebied in de buurt hebt? Wij hebben laserguns gehuurd bij laserfeestje.nl, helemaal niet duur.
Op Groupon en Social Deal staan vaak leuke activiteiten die best goedkoop zijn. Bowlen inclusief hapjes, high-tea, lasergamen enz.
Dit is wel echt een kanshebber! Ziet er echt leuk uit. Loop hier zo het bos in, kleed mee en een shitload aan frisdrank, suiker en chips en gaan! (En stiekem een bidon vol wijn?)
Mijn dochter mocht haar 3 beste vriendinnen mee uiteten nemen op die leeftijd. Vonden ze veel super leuk.
Dat heb ik ook gedaan in groep 8, met mijn 3 beste vriendinnetjes uit eten in mijn lievelingsrestaurant. Ik herinner het me nog steeds dus het was een geslaagd feestje.
Minder kinderen uitnodigen Lasergamepistolen huren (30 euro voor 8 stuks is het hier, hele middag/ avond vermaak. Vuurkorf aan, marshmallows erboven en de middag/avond is zo om) Evt hamburgers op de bbq, broodje, sla, smeltkaas en ook het eten is niet duur
Met de lasergames mag ze er wel 12 uitnodigen. Marshmallows en broodjes hamburger is idd een leuke aanvulling!
De laserguns, de bandana’s, de schminck en de uitnodigingen zijn besteld hoor! Top idee @tuc bedankt. Mijn dochter (fanatieke sporter) vindt het ook een geweldig idee. Ze mag nu ook 11 meiden uitnodigen (meiden uit haar en en meiden van de hockey). Ik heb al een goed stuk bos in gedachte alleen nog nadenken welke wijn ik meeneem en of ik daar zo’n thermodopper voor ga bestellen
Wij hebben dat ook ooit gedaan in een grote schuur met schotten, tonnen, camouflagenetten etc en discolampen en een rookmachine. Beste feestje ooit!
Wat een geweldige tip. Mijn dochter wil dit ook maar ik zat tegen de kosten op te hikken.. maar zo kan het. Leuk, bedankt! @tuc