wat kan dit zijn ??? help

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mama van Jalina, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Jalina

Apr 26, 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    hoi

ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger maar ik heb een brandrige gevoel in me vagina met een hele grote druk er op de kleine is al helemaal ingedaalt maar het zitten gaat steeds moeilijker en begint ook pijndelijk te worden en krijg regel matig harde buiken en krampen die best wel 5 sec aan houden vooral als ik savonds op bed ligt komen ze wel om de 5 min de harde buiken op den duur gaan ze wel weg maar slaap heel erg slecht

bij me jongste beviel ik binnen het uur van het breken van de vliezen en bij me oudste nog geen 5uur

wat kun dit zijn ???

2. Mama van Jalina

Apr 26, 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    ow jah ik verlies witvloed maar dat is niet meer zo dik maar meer waterig geworden en met gele slijm dus zit nu van alles in me hoofd te spoken

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je een branderig gevoel hebt met witte vloed heb je vrijwel zeker een candida(schimmel) infectie. Dit komt vaak voor in de zwangerschap. Neem even contact op met je huisarts, die kan je een kuurtje voorschrijven. Als je continue waterig vocht verliest kan het zijn dat je vliezen zijn gebroken, neem als je hieraan denkt of erover twijfelt contact op met je verloskundige.

Mirjam

Share This Page