zoon 14 maanden loopt slechter!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanne85, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne85

    Sanne85 Bekend lid

    17 feb 2008
    669
    0
    0
    Onze zoon, 14 maanden oud, loopt nu sinds 4 weken los.
    Het viel me de laatste dagen op dat hij anders loopt dan eerst.
    Een paar andere mensen hebben het ook onafhankelijk tegen me gezegd.

    Hij loopt met zijn linker beentje erg vanuit zijn heup. Hij maakt dan een draaibeweging naar buiten en zet zijn voetje plat op de grond. Rechts gaat prima, voetje wikkelt hij ook mooi af. Het linkerbeentje heeft ook meer een O vorm. Als hij aan tafel staat, steunt hij niet op links maar laat dat beentje regelmatig bungelen. Hij valt veel en huilt snel maar weet niet of hij pijn ervaart. Als hij aan de hand loopt trekt hij de linker kant omhoog aan onze hand zodat hij het beentje bijna niet gebruikt. Ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar vanaf de geboorte heeft hij al een zeer hoge spierspanning.

    Hij is absoluut niet gek gevallen o.i.d

    Wie o wie kent dit? Wat zouden jullie doen???

    Liefs!
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    mmm, ja een keertje naar het cb bellen kan altijd natuurlijk, als jij geen geruststelling hebt met dat antwoord kun je altijd verder kijken. Dat vele vallen lijkt mij nog niet zo erg, dat deed die van mij ook, gaat vanzelf over, maar dat beentje wat een beetje erbij bungelt is wel raar. Is dat ook pas sinds een tijdje, hoe ging dat met kruipen. Anders krijg je bijna het idee dat het gekneusd is ofzo??
     
  3. Sanne85

    Sanne85 Bekend lid

    17 feb 2008
    669
    0
    0
    Kruipen deed ie als een speer en nog! Het was wel een late kruiper maar dat is niet erg. Heb het CB al gebeld maar kan pas in Juni terecht......grrrr.....
     
  4. adi

    adi Niet meer actief

    Dan zou ik even langs de huisarts gaan, en niet wachten tot juni.

    Heeft hij een echo van zijn heupjes gehad?
     
  5. tulip

    tulip Niet meer actief

    en gebruikte hij bij het kruipen dat ene beentje wel??? Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik zou anders ook even de HA laten kijken hoor, het klinkt toch wel gek allemaal.
     
  6. Sanne85

    Sanne85 Bekend lid

    17 feb 2008
    669
    0
    0
    nee hij heeft geen echo gehad van zijn heupjes. Kruipen heb ik nooit iets geks gezien. Dan ga ik morgen toch maar de HA bellen want het zit me niet lekker.
     

Deel Deze Pagina