wanneer noem je het lopen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by honeyy, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Esmée zet sinds 3 dagen losse stappen (tussen de 1 en 4 stapjes per keer).

Wanneer noem je lopen nou lopen? is dit al lopen? of pas als ze echt los loopt?

Vroeg het me even af :)

Liefs X

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij zeiden lopen toen zoonlief en dochterlief meer (los) liepen dan kropen en dus hele stukken door de kamer aflegden. 1-4 stapjes noemde ik dus nog niet lopen.. wel een goed begin! :D
    Iedereen is hier anders in.

3. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur zette rond haar 12,5 maand haar eerste losse stapjes. Maar liep pas echt los rond 14 maanden (dus meer dan 2-3 stapjes). Dus dat hou ik ook aan, die 14 maanden ;)

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ik vind eigenlijk hetzelfde als wat Cygnet zegt, als ze echt complete stukken los lopen. Bijvoorbeeld tussen meubels (een pas of 2-3) vind ik niet los lopen. Pas als ze de kamer helemaal doorkruisen zonder hulpmiddelen vind ik het echt lopen.

Meer lopen dan kruipen vind ik dan weer niets zeggen, onze puk heeft eigenlijk nooit veel gekropen. Van de moment dat hij fatsoenlijk kon kruipen, kon hij ook zich optrekken en langs/ achter dingen lopen. Dat vond hij nog altijd veel interessanter en leuker dan kruipen. Voordeel is dat hij geen een broek versleten heeft gekropen. :D

Neemt niet weg dat een pas of 1-4 al super leuk is om te zien, zeker met die verwaande hoofdjes er dan bij! :p

5. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Ons zoontje zet sinds afgelopen weekend ook 2-3 stapjes per keer en hij is er zelf zo trots op! Hij kijkt helemaal blij terwijl hij de stapjes zet en vervolgens gaat hij luid lachend en kraaiend een rondje heel hard kruipen terwijl wij klappen :D
    Rondje van de zaak noemen we dat. Vervolgens gaat hij weer staan, kijkt of wij wel goed zien wat hij doet en zet weer een paar kleine stapjes. Echt hilarisch!

Share This Page