Mijn zoontje heeft sinds gisteren rode uitslag/bultjes op zijn balzakje en ik vroeg mij af of dit ook luieruitslag kan zijn of iets anders? Er zijn 3 kiezen onderweg en ik zie het bij zijn hoektanden zowel boven als onder ook al dikker worden, zou dit een oorzaak kunnen zijn?
hier is net het boventandje door wat was dat een drama zeg. hij was een week van slag hoge koorts diaree en luier uitslag. Dus ik denk wel dat het daar door komt
Had hier een topic over, maar misch heeft jou zoontje hetzelfde wat mijn zoontje ook had? een ontsteking aan de voorhuid? Ik heb het goed schoon gehouden, dus elke avond in bad. en de HA wees er op dat je er geen zinkzalf e.d. op het piemeltje moet doen want dat kan het erger maken nl.
Mijn zoontje heeft ook wel eens last van luieruitslag, maar heb het nog nooit op zijn balzakje gezien. Hij heeft er wel eens een schimmeltje op gehad, toen was een gedeelte van het zakje knalrood.
Was hier ook hoor! Mischa had nog nooit luieruitslag gehad, tot hij tandjes kreeg. En inderdaad ook op zijn balletjes. Dat huidje is natuurlijk extra kwetsbaar en gevoelig. En ik smeer daar wel gewoon zalf op hoor, bepanten helpt hier geweldig. Meestal is het dan binnen een paar uur verdwenen.
mijn zoontje heeft het ook, een stukje van zijn balzakje is vuurrood,en bultjes enz, alleen heeft hij het ook in ze liesje,zeg maar waar ze balzakje tegen aan hangt, bij hem is het een schimmeltje, niet van de tandjes want hij is pas 12 weken hihi maar misschien komt het wel van de tandjes,maar dan is het toch meestal van de diaree die ze krijgen van tanden omdat die zo zuur is? heeft hij ook diaree?