Dochter van 14 mnd stinkt echt erg door zweten..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter van 14 mnd zweet snel en echt veel ze is er helemaal nat van. Als ze geslapen heeft stinkt haar slaapzak, hoeslaken, matras, haar haar en haar kamer ruikt ook echt onprettig..
    Mijn zoon zweet ook erg maar dit ruikt nergens naar..

Hebben meer kinderen dit zo jong?

2. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Mijn oudste heeft dat z'n haar gaat stinken als het nat is, door zweet, maar ook door het wassen. Het ruikt vind ik naar natte hond. Hij is ook erg zweterig in z'n bedje snachts, maar dat stinkt eigenlijk op z'n haar na niet

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter haar lijf stinkt ook echt.

4. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Ja heeft mijn dochter ook hoor. Maar dan heeft ze t dus echt veel te warm!

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn zoon ruikt ook snel. Zelfs alleen in een hemdje en boxer kan hij al gaan ruiken. Hij ruikt dan zuur. Geen idee wat je ertegen kan doen, ik douche hem elke dag maar dat helpt niet want als het echt warm is ruikt hij na het douchen nog steeds.

6. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hier nog een ontzettend zweetkontje.. Hij zweet vooral op zijn hoofdje maar ook vaak op zijn lijfje plakkerig.
    Je kan er weinig aan doen, misschien kijken naar een andere slaapzak, ik heb een hydrofielslaapzak, dat werkt goed. En er draait een ventilator zachtjes op de slaapkamer (slaapt bij ons).

Wat de geur betreft, ik vind het bij mij zoon (en jongste dochter ook) juist lekker ruiken:) beetje zo'n weeïg zoet luchtje, doet me denken aan een zomerbui na een hete dag.. Maar hij is dus ook niet geurloos.. maar ik vind t niet erg en is ook niet penetrant, zoals jij beschrijft. Lekker veel luchten en evt geurstokjes op t kamertje en matrasje om de dag buiten zetten zodat het goed kan drogen en geen kans krijgt op schimmel oid.
    O ja en vooral ook synthetische materialen vermijden.

7. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Een kindje hoort zo klein niet naar zweet te ruiken...
    Ik ben zelf niet zo van de snelle huisarts bezoeken, maar als mijn dochter zo zou stinken ging ik wel naar de huisarts.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik weet het ook niet.. mijn moeder en zus vinden het ook echt een vervelende lucht..
    Ik moet 22 augustus naar het cb en zal het is vragen anders kan ik altijd nog naar de ha.

9. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ja, daar zit je ook al bij een arts. Of anders de verpleegkundige, ook prima!

Deel Deze Pagina