Hallo dames Mijn oudste dochter van bijna 4 werd met een kaale koppie geboren en heeft lang geduurt tot haar haren gingen groeien en ze werd toen echt blond en nu is ze peper en zout kleur en stijl haar mijn jongste dochtertje 15 maanden oud werd met paar haartjes stijl zwart kleur geboren en nu heeft ze een bosvol krullen nu is mijn vraag houd ze die krullen (wat ik echt hartstikke gaaf vind ) of gaat het hellaas hoe ouder ze word en met knippen weer weg (wat ik heel jammer zou vinden ) zal een foto van haar krullen laten zien
Ik heb het een tijd terug bij de kapper gevraagd. Was bang dat onze dochter super-stijl haar zou krijgen (zit bij manlief in de familie) en nu zag ik toch wat slag. Zij vertelde mij dat haar je hele leven door verandert. Dat zij vaak de opmerking krijgen dat ze bij een kind 'de krullen eruit hebben geknipt'. Maar dit is dus niet zo. Je kind is dan gewoon in een andere fase beland, wat betreft haar. Jammer voor mij, want nu weet ik ook niets. Zelf had ik vroeger erg veel slag en nu amper meer. Mijn zusje was wit-blond en nu bruin... Ben bang dat het dus idd weinig zegt...
Het haar van een baby/kind kan vaak en drastisch veranderen! Blijf ook de rest van je leven nog beetje veranderen.
Ik had als baby en peuter ook zulke krullen.. Later op basisschoolleeftijd alleen iets slag, bijna stijl. Toen in puberteit weer krullen, paar jaar later weer slag en nu weer krullen.. Heel vreemd, maar je dochtertje zal ze vast niet helemaal verliezen!
Onze zoon had rond die leeftijd ook zulke krullen maar rond zijn 2de verjaardag had ik zijn haar flink laten knippen en waren ze allemaal weg.Hij is nu 9 jaar en heeft wel een volle bos haar maar geen krullen meer maar misschien in de toekomst iets meer slag in het haar.Mijn man en ik hebben ook allebei veel haar en ik heb van mezelf ook een slag in mijn haar.