Eindelijk mooi weer! Ik vroeg me af met welke zonnebrand jullie goede ervaringen hebben? Gebruik nu Garnier ambre solaire factor 50, op zich ok met uitsmeren en niet zo plakkerig, maar deze laat gelige vlekken achter in de kleding, vind ik niet zo prettig. Hebben jullie tips welke zonnebrand dat niet doet en verder ook fijn is in gebruik?
Heb Etos baby factor 50 in huis, maar ben niet zo tevreden - ukkie is erg harig op haar voorhoofd, en de zonnebrand blijft op haar voorhoofd zitten als een witte streep die ik alleen met olie wegkrijg!
Hier de No-ad baby factor 50 van Kruidvat. Smeert prima en is niet zo plakkerig. Het is volgens mij ook één van de goedkoopste soorten. Ik heb een miniflesje dat ik ermee vul voor in mijn tas.
Ik heb kruidvat factor 50, is volgens de consumentenbond heel goed... Volgens mij niet! Ook vlekken in kleding, plakt en pompjes werken niet. Ik wil morgen nivea kids 50 gaan kope.
Ik heb de avene hypoallergeen van bij de apotheek. Heb ooit een keer met ambre soleil factor 50 gesmeerd en daar had zoonlief gelijk tweedegraads brandwonden van :x
Vision is super!Je hoeft ook niet zo vaak te smeren,pluspunt!Officieel 1 keer per dag,maar daar geloof ik niet zo in,maar in ieder geval niet eens per twee uur!
Hier Etos factor 50. Ik vind het goed spul. Ik houd geen witte strepen over. Ik smeer wel al uur voor het zonnen in. Daarna smeer ik nog een keer na 3 uur, omdat ik dat een fijner idee vind. Zoon is nooit verbrand.
Hier de zonnebrand van Lief. Ruikt lekker, trekt snel in en krijgt er geen vlekken van. Is wel maar factor 30 trouwens. En natuurlijk duur, maar het was de enige babyzonnebrand die ze hier in het dorp hadden bij de drogist
Dorian: het verschil tussen factor 30 en 50 is maar heel erg klein. En volgens de kankerstichting te verwaarlozen. Het gaat om het regelmatig smeren. Dus factor 30 is ook meer dan voldoende.
Nivea sensitieve kids factor 50. Toevallig de enige kinder zonnebrand in de supermarkt, maar bevalt prima. Fijne spray en plakt of verkleurd niet. Ik heb ook vision staan, maar die vind ik minder fijn voor hem, wel voor mezelf.
Hier ook de lief! Maar dan factor 50, fijn spul. Kruidvat zit nog in de tas voor noodgevallen... Maar das rotspul, smeert niet uit, kind plakt en muft raar...
Hier eigen merk van de Dio drogist. Factor 50. Smeert goed, vlekt niet maar ook niet te dun. Prima spul
Ik gebruik Lavera sensitive. Ik heb eerst Lavera voor baby's gebruikt maar deze laat teveel vlekken achter. Ik gebruik er weinig van en het is op natuurlijke basis. Ik ben er erg tevreden over. Groeten Jane
Hier ook de Nivea sensitieve kids factor 50. Ben op zich wel tevreden. Een vriendin van mij vertelde gisteren toevallig dat ze die van Vichy gebruikt; plakt niet en zij vond die erg fijn. Geen ervaring mee maar zal waarschijnlijk wel wat prijziger zijn.