Ohw ik zou zoonlief graag toch achter het behang willen plakken op het moment! Hij is dinsdag werkelijk verschrikkelijk. Begon al dat meneer om 5:15 al wakker werd en ik moest nog werken. Die ochtend al een flike driftbui gehad, dat ik eigelijk blij was dat hij lekker naar het kdv kon. Dacht mooi kan hij daar lekker zn energie kwijt. Ja mis, ja op het kdv was hij super lief en gezellig, maar ik stond nog niet bij de bus halte, groote mond van meneer, brutaal, boos ect ect ect Vaanmorgen begon hij ook weer, en vanavond idem! Jemig wat ben ik blij dat hij op bed ligt! Het is vaak een schat hoor echt wel, maar de afgelopen 2 dagen ben ik hem spuugzat! BAH
hihi ja dat is mijn zoon inderdaad. Ja het is helaas nog steeds zo, al eet hij in de avond nu een boterham, en krijgt hij wel steeds meer intresse in het avond eten. Vanavond heeft hij soep gegeten!!
Owwww gelukkig... jij was ook op zoek naar behang... heb mijn man vanavond nog verweten dat ie geen enkele muur heeft behangen in huis Hier ook sinds een paar dagen een vreselijk dwarse peuterpuber... ik weet hoe het voelt Succes, het is een faaaaaaseeeeeeee zullen we maar zeggen!
cliché misschien, maar meiden, het is ECHT een fase. Gewoon een beetje 'oefenen' voor de echte puberteit straks. maar ook dát gaat voorbij...
Ohw meiden, het was vanmorgen of eigelijk half 5 toen meneer wakker werd en toen in zei het is echt nog geen tijd wederom een driftbui! Gelukkig belde schoonma gister en die zei al, ik kom hem ophalen morgen dus vandaag. Dus die stond vanmorgen om half 8 voor de deur en blijft quinn 2 nachtjes daar slapen. Hij zou morgen al gaan omdat ik morgen avond m'n verjaardag vier. Nu kunnen we bij tanken, want ik loopt te tollen op m'n benen van de slaap en spanning van hem. Ben nu ook onderweg naar m'n werk dus word een hele lange vermoeiende dag.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HERKENBAAR!!! Hier oook sinds een week nu weer zo dwars! Echt niet nomaal zeg! En het ergste is hij lacht me gewoon ook nog uit :x heeft bijna elke dag deze week wel een keer of 2 op de mat gestaan! Daarna gaat het een uurtje goed en dan begint die weer!!!! Pfffff ben blij dat het morgen weer even naar het kdv is! Zo dat ben ik ook weer kwijt! Geen tips wel medeleven!