Vanochtend met mijn zoon naar de kapper geweest, zijn haar groeit ontzettend snel en al snel zit het nergens meer naar. piekt alle kanten op en model krijg ik er niet in met gel omdat het gewoon weg niet zo wil staan zoals ik het wil Nu zei de kapster vanochtend: kijk hier op het achterhoofd zit nog een kruin en later vond ze op het voorhoofd ook nog 1. dus mijn zoon heeft 3 kruinen en het haar wil nergens naar zitten (jammer genoeg) dus hij moet het kort hebben. Zijn hier meer kinderen die dit hebben? en waar het haar ook niet wil blijven zitten? de ene kruin op het achterhoofd duwd zijn haar op zij. en die op het voorhoofd ook en daarom wil het niet zitten met Gel. De Gewone kruin (die we allemaal hebben) is behoorlijk groot en maakt het haar ook snel piekerig. Mijn broertje heeft 2 kruinen naast elkaar, die had vroeger altijd 2 hoorntjes op het hoofd haha.
zoontje van vriendin heeft 2.maar ik kon niets opvallends zien bij zijn haar.wel best veel haar.en lange model had hij.
Ik heb er zelf 4, je heb altijd baas boven baas!! Maar ik heb het zo lang laten groeien dat ik er niet echt last meer van heb, maar wilt nooit zo als ik wil. Vooraan heb ik er 3 op een rij, dus ik heb altijd 1 golf haar naar rechts en links zie je hem ook nog een beetje, maar die in het midden zie je niet meer. Mijn broer heeft er 2 en heeft meestal grove stekels, je kan er inderdaad niet veel mee. Maar vind kort ook stoer voor een jongen hoor. Mijn zoon kan ook geen lang haar, staat hem niet een paar keer geprobeerd! Dus ook stekeltjes kapsel.
Ik heb er zelf ook 4, mijn moeder had mijn haar een keer vrij kort geknipt, en dan staat het dus echt alle kanten op Zolang het genoeg lengte heeft - of dus érg kort is, maar dat vind ik voor mezelf geen optie - is het prima. Iets er tussen in is gewoon geen optie.
Mijn vriend heeft er 2 kort naast elkaar zitten. Met stekels en inderdaad kort geknipt blijft z'n haar aardig in model.
Mijn dochtertje heeft er 2 en het is erg lastig. Ik kan haar scheiding nooit in het midden maken. Het blijft dan niet zitten en springt toch weer terug. Mijn zoontje heeft er ook 2 maar vooral die op de normale plaats is erg groot en het haar daar wil echt niet wat ik wil. Blijft omhoog staan.
Mijn zoontje heeft 1 enorme op de kruin, en 2 in zijn nek. Ik ben zelf kapster en ik scheer de nek op, anders krijgt hij een staartje in het midden en boven op laat ik het wat langer zodat er een hanenkam in kan, ik gebruik ook altijd ultra,super,mega strong gel. Dan blijft het wel zitten.
Mijn jongste heeft er ook twee op zijn achterhoofd, maar zoals ik het hier lees, valt dat nog wel mee, haha!
hahaha herkenbaar hier heeft meneer 1tje voorop en het vliegt alle kanten op! en dan achterop nog 1tje die ook alle haren alle kanten op duwt! heerlijk he haha
mijn oudste heeft er 2, precies op de plek waar hoorntjes bij een duiveltje zitten. hij kan nogal dwars zijn, en we zeggen ook vaak dat zijn horentjes bijna doorkomen. maar ze draaien ook precies tegen elkaar in. hij heeft dus een natuurlijke hanekam zeg maar. hij moet of gemilimeterd haar, of echt wat langer. er tussen in is haast niet te doen, dan MOET er gel in, en wel heel sterke gel. dan maak ik er altijd wilde stekels van, dan valt het niet zo op. doe je er niks in, dan staat het alle kanten op, naar boven, naar achteren (en tis ook nog van dat lekkere stijle haar) en dat hanekammetje dus.
ik heb ook een hele sterke gel, anders kan ik niks beginnen met zijn haar. Nu het weer kort is zit er weer model in wat langer haar is onmogelijk dus bij mijn zoon. Op zijn voorhoofd zie je de kruin heel goed zitten zijn haar groeit opzij daar is geen model in te krijgen haha
Ik heb er 3 (1 in mijn pony,1 gewone die iedereen heeft en 1 in mijn nek net op de haargrens) mijn zoontje heeft er 2 (bij de pony net als ik en de gewone)
de mijne heeft er 3 2 voor op zn hoofd, die ieder een andere kant op draaien zodat hij een krul heeft die op zn voorhoofdje valt (best grappig gezicht eigenlijk) en gewoon de standaard kruin achter op zn bolletje
Mijn dochter heeft er 2 heel dicht bij elkaar. Altijd heel fijn als ze 2 staarten in wilt en ik dan heel lang bezig ben om een mooie scheiding te maken. Haar natuurlijk scheiding loopt ook nog eens ontzettend scheef (heel leuk als papa een keer 2 staartjes maakt, de scheiding loopt nl echt vanaf de kruin naar rechtsonder).
Ja, mijn dochter heeft twee kruintjes. Ze heeft er geen last van met haar krullenpartij tot nu toe. Zoveel haar heeft ze ook nog niet trouwens.
Sem heeft ook een stuk of 2/3. Heeft hij van zijn vader en het is idd moeilijk. Ik doe er gel in (hele stevige) en dan heeft hij stekeltjes en valt het niet zo heel erg op. Nadeel is ook dat ik 1 keer per maand naar de kapper moet met hem, omdat het er niet uitziet als zijn haar wat langer wordt.
Zoonlief heeft meerdere kruinen, maar die vallen precies zo dat ik met stevige gel een mooie vetkuif, of wanneer hij net naar de kapper is geweest, stekeltjes kan maken. De kapper knipt het ook wel erg goed, zodat het nog dik een maand "goed" blijft zitten.
Isab heeft er 2, ontzettend onhandig. Bij los haar niet zo'n probleem, al heeft ze geen scheiding. Maar bij staartjes echt een ramp..
Mijn man heeft het ook maar op zich heeft hij het niet altijd super kort. Met het knippen houdt de kapper er rekening mee, ze knipt een beetje met de vorm van de kruin mee zeg maar. Nu heeft mijn man een aantal kruinen, dus zijn haar loopt dan van alle kanten wat dor elkaar zeg maar (snappen jullie het nog hahaha) Zou je 1 of 2 kruinen hebben, dan wordt het alweer lastiger denk ik! Onze dochter heeft trouwens 2 kruinen: eentje rechtsachter op haar achterhoofd en eentje rechtsvoor op het voorhoofd. Door de kruin rechtsvoor valt haar voorste haar altijd in een ronde lok en valt het haar automatisch in een scheve scheiding.
Onze jongste heeft er 2 ... in op dr achterhoofd en de ander vooraan en daar baal ik best wel van haha want hoe moet er straks (als ze meer haar heeft) een knipje in !!