smalle jurkjes maat 128-134

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miss T, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter draagt het liefst jurkjes en rokjes tot nu toe kon ik - na goed zoeken - altijd wel slagen. Maar deze winter lukt het me echt niet.

Ze heeft gemiddeld maat 128 (ze is 1.23 cm lang) en smal. Ik zoek jurkjes voor maximaal 50 euro.

Deze merken vallen af:
    Chaos&Order (te breed)
    Frendz (te kort en te breed)
    Br@nd (jurkjes te breed; rokje ging wel)
    Jubel (te breed)
    Blue Seven (veel te breed)
    Quapi (vanwege de slechte kwaliteit)
    Jurkjes van Jola en Terstal (te breed)

Ik heb welgeteld 1 jurkje kunnen kopen en dat was van Cakewalk. B&L is besteld; dat verwacht ik vandaag.

Iemand tips?

2. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb gehoord dat ninni vi smal valt

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    V&d valt vaak smal, en le chic ook.
    Verder slaag ik ook wel eens bij de zara.

Helaas is de mode dit seizoen heel veel oversized kleding...en dat staat onze smalle meisjes niet.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja v&d...laatst een aantal jurkjes gekocht die heel smal vallen.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bij de V&D en C&A wil ik nog wel slagen voor wat smallere modelletjes. Ook een vrij slanke en lange dame en het meeste valt echt als een soort hobbezak, maar nu een heel aantal smal vallende dingen gekocht.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Heb je bij al die merken de huidige collecties bekeken? Bij Ter Tal heb ik wel wat smalle jurkjes gezien namelijk. En Br@nd valt deze collectie heel anders dan voorheen. Verder inderdaad Billy & Lilly en Ninni Vi. En misshien Flo of Bobbi Ravioli, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Bedankt voor alle reacties.

NinniVi was vorig seizoen te krap.
    Bij V&D/Frendz zakken dit seizoen de rokken van haar billen. Shirts passen wel. Jurkjes zijn veelal te kort.
    Bij Terstal hadden ze weinig hangen, maar wat er hing was te wijd.
    C&A vind ik gewoonweg niet mooi.

B&L heb ik gisteren binnen gekregen. Dat zit netjes.
    Met Le Chic, Flo, Bobbi Ravioli en Zara heb ik geen ervaring. Ik zal vanavond eens kijken waar het in de buurt wordt verkocht.

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Tom Du valt smal en Dress like Flo ook!
    Tom Du is wel alleen via homesale te koop.. Alhoewel op MP soms ook leuke items te scoren zijn.. :)

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Kidz art valt smal. Tumble & dry is een merk wat smal valt. Noppies ook.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    De huidige collectie van NinniVi is een stuk ruimer. Ter Stal was tijdje terug inderdaad erg leeg...volgens mij ivm die klantenverkoopavond. (n)

Noppies vind ik alleen in de babymaatjes mooi smal vallen. Leggings daarna vaak ook nog wel, maar de rest valt me tegen. (En gaat geloof ik maat tot 128?)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die leuke jurkjes van Ter Stal waren allemaal al gereserveerd nog voor de levering in die maat. Alleen wat kleine maatjes en die schenen ook zo weg te zijn. Die leggings van Ter Stal moet je al helemaal niet kopen die bij zo'n jurkje of rokje passen, want die zijn enorm wijd.

Mijn dochter heeft een normaal figuur en heeft bijv. dat sterrenjurkje van B&L in maat 122/128, dat zit bij haar perfect, maar wie weet dat het bij jouw kind flubbert, chaos and order zit namelijk wel goed bij mijn dochter en valt een beetje hetzelfde.

Oh, en ik heb ook 2 x een jurkje laten maken bij Kommy Kleertjes, echt superschattige jurkjes waar ik zoveel complimentjes over heb gehad. Ze heeft nog wel eens korting, want ze zijn niet zo goedkoop. Ondertussen is ze ook wat groter en draagt ze wat meer printjes en modellen voor wat grotere meisjes. Bij Kommy kleertjes kun je zelf de maten doorgeven, dus ze kan het ook wat smaller maken.
    Jurkjes

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Nog even een update: de bestelling van B&L was goed. Gelukkig maar. Ik heb ook van een nieuw merk een jurkje gekocht. Supergaaf!

Mijn dochter vertelde dat ze ook best broeken wilde dragen, dus vanavond een flinke bestelling geplaatst bij WE. Dat valt tot nu toe ook netjes.

Deel Deze Pagina