Ivm snelle reacties (hoop ik), even hier neergezet. Luc heeft een bult op zijn pink, uiteinde, tussen pink en ringvinger in. Ook op zijn arm bulten maar die lijken niet op die grote. Hij is vannacht 4x wakker geworden van de pijn en is hangerig en koortsig. Wat zou dit kunnen zijn?
Zou het niet het nieuwe virus van Apenpokken kunnen zijn? Kun je ook chatten met jullie HAP? Anders zou ik dat even doen met foto's erbij.
Dit lijkt inderdaad heel erg op de foto’s van dat apenpokken virus. Fijn dat je zo al terrecht kan bij de HAP
Aoepokken krijg je echt niet zo snel als kind lijkt me. Ik zet in op krentebaard. Met op 2 hand- mond- voet ziekte. Heeft mijn dochter allebei gehad. Van hand, mond voet kun je echt ziek zijn. Maar omdat het een virus is kun je behalve koorst en pijnbestrijding weinig doen Van krentebaard ben je niet echt ziek maar dat kan snel uit de hand lopen dus goed als er snel naar gekeken wordt.
Ik denk ook hand mond ziekte. Mijn jongste had dit soort blaasjes/plekjes toen in dr mond. Drama was het. Sterkte en beterschap
Hand voet mond ziekte heeft Ies gehad en daar lijkt het niet op. Maar het zal bij ieder kindje wel anders zijn dus misschien is dat het wel.
Nou Het is een insectenbeet. Welke kon de arts niet zeggen maar hij is geprikt en heeft daar een allergische reactie op gekregen. Het is afgeplakt en we moeten iets smeren tegen de jeuk. Toch wel opgelucht
Wat fijn dat het een 'simpel' iets lijkt te zijn Krijgt hij ook iets tegen de allergische reactie (koorts enzo).
Je kan ook koorts krijgen van een allergische reactie. Er zijn kinderen die alleen met koorts reageren. Fijn dat het meevalt! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.
Dat weet ik. Daarom dat ik vroeg of het daarvan kwam. Want buiten de koorts had ze het ook over pijn.