Zoon 3 ( bijna 4) wil geen spijkerbroek meer aan...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jeda80, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.655
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat snap ik wel, maar voor de opvang is dat toch totaal niet boeiend?
    Snap sowieso niet dat iemand 50 euro uitgeeft aan een spijkerbroek voor een kind :p
     
  2. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Hahaha nee dat doe ik ook niet :p Voor de opvang zou me dat ook niet uitmaken, als het wat minder mooi is :)
     
    Jeda80 vindt dit leuk.
  3. Jeda80

    Jeda80 Bekend lid

    25 sep 2014
    798
    24
    18
    Hahhahaa dat hoeft ook niet denk dat iedereen vrij is om dat zelf te bepalen
     
  4. Jeda80

    Jeda80 Bekend lid

    25 sep 2014
    798
    24
    18
    Hahha wij begrijpen elkaar
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  5. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.655
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zeker! ;)
     
    Jeda80 vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Hier heeft ie om die reden nog nooit een spijkerbroek aangehad. Hij moet zich fijn voelen in z'n kleding en goed kunnen spelen, dat iemand dat dan wellicht stylisch onverantwoord vindt, kan me weinig schelen ;) hij houdt ook niet van strakke kleding.
    Nu wel 2 jogdenim broekjes met rek erin en met elastiek bovenin IPV een knoop en die vindt hij wel goed!
     
  7. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mijn zoon is nu 10 en heeft ook een fase gehad dat hij geen gewone spijkerbroeken aan wilde rond een jaar of 6. De jogg jeans van Vingino waren de oplossing. Zitten als een joggingbroek en je ziet het verschil niet met een echte jeans broek. Inmiddels draagt hij ze nog steeds regelmatig al begint hij nu Vingino voor "kleintjes" te vinden en draagt hij weer wat vaker echte jeans maar dan van merken die volgens hem bij zijn leeftijd passen. Volgens mij hebben de WE, Hema en H&M tegenwoordig ook JoggJeans.
     
    Jeda80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina