Ik heb rijstebloem gehaald vanmiddag maar per ongeluk rijstebloem vanille meegenomen.. Maakt het wat uit (behalve de smaak dan) om hier mee te beginnen of kan ik beter de gewone variant halen?
Ik heb vorige week ook per ongeluk de vanille variant meegenomen. Toch gewoon gegeven en L. vindt het heerlijk! Het lijkt mij niet dat het echt kwaad kan om mee te beginnen, het is immers ook vanaf 4 maanden.
De vanille is idd iets zoeter, dat ruik je meteen. Wij mengen ook weleens de naturelversie met de vanillesmaak. Gaat ook prima. Wij wisselen het nu af; naturel, gemengd of de vanillesmaak.
Zolang de vanillesmaak er niet op een chemische manier aan toegevoegd is lijkt het mij geen probleem, maar dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk. (ik houd niet zo van dat soort toevoegingen)
ben ook begonnen met vanille smaak (idd ook per ongeluk mee gepakt ipv de naturel smaak) en lekker dat ze het vond ben daarna maar gaan mengen.
Vanille is wel allergener. Mijn zoon zat na een keer vanillehap van enthousiast familielid meteen onder het eczeem.