hallo, Werd om 16.30 gebeld door kinderdagverblijf dat zoonlief zijn vinger tussen de deur heeft gehad. ik twijfel nu of ik niet alsnog (nu/morgenvroeg) even door de dokter moet laten kijken. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is op de foto. krijg het er niet duidelijker op. Ik mag er niet aanzitten trouwens.. maar hij beweegt hem wel een beetje
Ik zou het even aankijken. Ziet er er wel dik uit, maar je geeft aan dat hij zijn vingertje een beetje beweegt. Als die gebroken zou zijn dan huilde hij denk ik veel en kan je je vinger ook niet bewegen.
Toevallig is ons zoontje afgelopen zondag met zijn vinger tussen de deur blijven zitten. Ook zo dik en blauw. Eerst flink gehuild maar hij kon ze wel bewegen. De rest van de dag niet echt meer over gehad en de dag erna ook niet. Afgelopen nacht huilde hij ineens wel over pijn aan zijn vinger en zag dat het ook flink blauw was. Maar omdat hij hem kan bewegen ben ik ook niet naar de dokter geweest. Een kneuzing schijnt meer pijn te doen dan als het gebroken is dus dat zal even een paar dagen de tijd nodig hebben. Ik heb er wel vallen en stoten gel opgedaan om het zwellen/blauw worden wat tegen te gaan.