zoon 400 gram afgevallen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Letty26, Mar 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Hallo mama's,

Graag jullie ervaringen en over het volgende:

Eerder heb ik een topic geopend over mijn zoondie volledig verstopt zat. Maandag naar de ha geweest en lactulose gekregen zij gaf aan ivm kma dat ik contact op moest nemen omdat dit na een provocatietest is gebeurd.
    Zo gezegd zo gedaan ik bellen... Assistent gaf aan mij te bellen dat deed ze... Geen afspraak bij de ka enige antwoord was: maar doorgaan met Friso allergy care en verder niks....ik was een beetje verbaasd maar ik we gaan door maar dat wasal bekend. Kom ik maandagmiddag op het cb is hij 400!!!! Gram afgevallen in 2 weken.ik overlegd met de jeugdarts... Die zegt meteen ka bellen en weer voorleggen... Ook gedaan... Weer belt de assistent terug en niet de ka... U krijgt een nieuwe machtiging en naar de diƫtist.... Nou vraag me af.... Moet er niet gewoon medisch gekeken worden?????? Pffff ik weet het even meer...

2. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

Jan 15, 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk zeg. Ik zou blijven bellen dat meen ik serieus!

Echt sterkte is vreselijk die zorgen en ontzettend rot voor je kindje!!!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is hij naast dat verstopt zitten ook nog ziek geweest? Zoniet, dan zou ik zelf echt een afspraak willen.
    Ik zou de assistente dan verder ook geen vraag voorleggen, enkel aangeven dat een afspraak weer nodig is en je er eentje in wilt plannen. Reden afspraak: gewichtsverlies, (maar enkel als ze vragen naar een reden).

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Heeft hij veel gepoept in die tijd? Omdat hij verstopt zat? Want dat weegt ook wel wat. Maar 400 gram plus dat wat hij gegroeid moet zijn is wellicht wat teveel van het goede.
    Heeft hij wel goed gegeten? Ziek geweest?

Ik zou hem over een week nog eens laten wegen als er geen reden tot bezorgdheid is. Tenzij je reden hebt om te denken dat er echt wat aan de hand is.

Share This Page