Zoon (5) plast en poept in broek.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MommyM, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Wat bedoel.je met ass??

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het was ook geen wijzend vingertje hoor. Het leven loopt soms niet zoals we hopen en dan is het goed om voor de veiligheid te kiezen.

Ass is autisme spectrum stoornis. Nu hoeft hij dat niet te hebben maar het is iets waar een kind echt niets aan kan doen. Ouders ook niet trouwens ;) en echt ik snap het als je toch boos wordt. Ik ben met vlagen zo wanhopig geweest dat ik het uit brulde. Maar dat lag meer aan hoe school en omgeving ermee omging. Ik was zwanger en kon amper lopen van de bi en moest hem elke dag van school halen. Het was een nachtmerrie.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een autisme spectrum stoornis.

Edit: Vlinder had de vraag al beantwoord zie ik.

4. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Maar even voor de zekerheid dat we het over het zelfde hebben hihi.
    Nee helaas loopt het nooit zoals je hoopt dat het gaat. En ben van mening dat alles met een reden gebeurd.

Oh van binnen wordt ik ook wel vaak boos en af en toe ook wel eens tegen hem, misschien is boos niet zozeer het juiste woord maar gewoon machteloos en gefrustreerd.
    Ik ga er zeker wat mee doen vlinder dankjewel.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat is heel begrijpelijk. Het is echt niet makkelijk allemaal. Niet enkel al die viezigheid maar idd machteloosheid en wanhoop. We willen allemaal het beste voor onze kindjes en straks gaan kinderen hem pesten of hij schaamt zich. Dat vond ik zo erg. En ik werd niet serieus genomen door de ha en de kinderarts. Zo'n rottijd. Terwijl het zo over was toen we eenmaal goede hulp hadden.

Deel Deze Pagina