Hoi, Mijn baby van 7,5 maanden wilt zijn melk niet meer uit zijn fles. Ik heb echt van alles geprobeerd, tijdens zijn slaap proberen te geven of pas heel laat zodat hij honger krijgt. Het werkt niet, hij wilt echt alleen water uit zijn fles (dit drinkt hij heel goed). Zijn schema ziet er nu zo uit: Granenpap met afgekolfde moedermelk 160 cc Fruithapje Pap (rijstebloem en afgekolfde moedermelk 160cc) Groentehapje Pap (rijstebloem en afgekolfde moedermelk 230cc) Voorheen at hij ook een tussendoortje zoals brood, soep of een soepstengel. Hij vond zijn groente en fruithapjes altijd lekker, maar ik heb het gevoel dat hij nu vol zit door zijn papjes kan dat? Hij moet af en toe kokhalzen als ik hem fruit en groente aanbied. Wat is nou een goede schema voor een baby van 7,5 maanden die geen melk uit zijn fles drinkt? Ik gebruik bambix om pap te maken met mijn melk, zijn er nog alternatieven? Ik weet echt niet of ik het goed doe Kunt u mij misschien tips geven? Alvast bedankt..
Beste Aras, Wat goed dat je kindje nog steeds borstvoeding krijgt, dat is de beste voeding voor je kindje. Als ik kijk naar het schema dan ziet dit er heel goed uit. Je kindje heeft inderdaad nog 3 melkvoedingen op een dag nodig. Je kunt de boterham tussen de middag gewoon weglaten als je kindje dat ook al pap krijgt. Je kunt ook proberen de afgekolfde moedermelk te geven uit een tuitbeker of open beker. Groetjes, Anneloes, Nutricia voor jou