Soms wordt zoontje (22 maanden) zo niet leuk wakker uit zijn middagslaapje en heeft hij ook veel te kort geslapen. Nou het is dan 1 en al ellende. Huilen krijsen gillen uren lang. Spelen wil die niet, tv kijken niet alleen maar naar buiten. Maar buiten regent het pijpenstelen. Ook als ik vraag wat doe je daar of zeg nee dan heb ik het helemaal gedaan pfff. Herkenbaar? Hij huilt dus niet even 5 minuten maar zo 30 minuten achter elkaar met pauzes van 30 seconden..
Jep hier ook met zoonlief van 18 maanden, maar weet hem meestal nog wel af te leiden. Hij heeft gewoon te kort geslapen, maar krijg ze maar weer in slaap als ze wakker zijn. Lekker knuffelen met je mannetje, hij heeft gewoon z'n dag niet, is moe, en wil niks. Is waarschijnlijk morgen gewoon weer over.
Als ik wil knuffelen wordt die wild dus laten we dat maar niet doen Hier zijn echt de driftbuien gearriveerd dus probeer het maar zoveel mogelijk te negeren. Ja morgen is het vast over
Ai succes, hier heb ik ook wel eens zo'n dag en als ik er middenin zit kan ik het meestal niet zo goed relatieveren als nu. miss straks nog even naar buiten mocht het nog droog worden. Voor nu: