Baby spuugt tijdens kruipen en speelt ermee.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niveah, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hoi mama's,

Titel zegt het al. Mijn zoontje doet dit dus. Echt super vervelend en vies. Veel schoonmaak werk steeds. Ik probeer het te voorkomen maar lukt niet altijd. Doen of deden jullie baby's dit ook? Ik ben zo bang dat hij ooit zijn luier uit trekt om met zijn ontlasting te spelen. Lijkt me zo ontzettend goor! Mijn dochter heeft dat soort dingen nooit gedaan. Nu is hij toch heel erg ondernemend. Meer dan mijn dochter.

2. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Mijn dochter had reflux en spuugde de hele dag door. Ze heeft er regelmatig mee zitten spelen en moest der regelmatig onder de douche zetten omdat ze t geweldig vondt om der haar in te smeren.

Enigste wat je kan doen is opruimen en blijven herhalen dat het vies is.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Dochter was ook een spugertje, ze speelde er niet echt mee maar rolde of kroop er regelmatig doorheen. Je kan er eigenlijk niks tegen doen, ze spuugde gerust nog een uur na een fles dus langer rechtop houden helpt ook niet.
    Het wordt beter, sowieso met de tijd, maar ook als hij gaat optrekken en lopen, dan gaat hij meer zittend spelen en ben je er grotendeels vanaf.

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Denk dat als hij kan zitten enzo het idd wel beter zal gaan. Fijn herkenning!

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jup was hier het ,elfde verhaal. Gaat vanzelf over. Nuvals hij moet overgeven is het: mama bah!

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Aah zal vast goed komen! Ze moeten nog leren dat bepaalde dingen vies zijn

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ooh ja bah zo vies. Lekker zo een yoghurtachtige melkkwak en er dan in petsen of doorheen rollen. VIES. maarja. Wat doe je er aan?

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja of stukjes groente/fruit wat lekker zuur ruikt en hij overal smeert...

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Hier konden we t redelijk binnen de perken houden door dr na t eten gewoon nog een tijdje overeind bezig te houden. Hetzij in dr wippertje, hetzij op schoot. Als ze een fles melk dronk (waren altijd veel kleine flesjes) hield ik dr altijd vrij rechtop met maagopening richting darmen naar beneden gericht, beetje zwaartekracht meehelpen om die maag zo snel mogelijk leeg te krijgen. Met hapjes kregen wij t advies zo snel mogelijk zware kost aan te bieden, wel binnen dr leeftijdscategorie uiteraard, hadden t geluk dat ze dat ook onwijs lekker vond.

Pas echt met lopen ging t hier goed. Enne die praktijken met die luiers uittrekken en vervolgens met uitgestreken gezicht die drol een meter van je bed aanwijzen als de schuldige en keihard "baaaaaah!" roepen, daar hebben wij recentelijk ervaring mee. Daar heeft ze vooral midden in de nacht een handje van gehad. Een goeie onderbroek of boxershort over die luier heen maakt dat een stuk lastiger! Sindsdien is die ellende weer over.

Slaapzakken, pyjama's, hansopjes maakt niet uit alles krijgt ze uit of ik de rits van die slaapzak nou voor of achter doe en de lip ervan verborgen ze krijgt m uit...

10. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Oh jeetje Haha dat lijkt me verschrikkelijk vooral snachts.. hoop zo dat hij het niet gaat doen. Dochter nooit gedaan die maakte dr slaapzak niet eens open.

11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Die dochter hier is ook een beetje vreemd geval, die breekt overal uit. Of t nou de afbakening is op de kdv tussen de kleintjes en de grote kinderen, een draagdoek of een slaapzak. Dat ze nog niet uit dr bed geklommen is, verbaasd me elke dag nog. We noemen dr ook wel Houdini als ze weer eens bezig is.

Niveah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina