Ok, what geef je een jongen die morgen 13 wordt? (i know, rijkelijk laat ben ik ermee...) Budget zo rond de 15 euro. Iemand met een puberzoon een briljant idee? Ik hoor het heeeeeeeeel graag
Ja kom inderdaad ook niet verder dan een kadobon. Geld vind ik niet zo leuk: hij viert het niet en ik vind het dan niet leuk om een envelop met geld te geven... of door de brievenbus te gooien...
Ik heb net vandeweek een cadeautje voor een 13jarige moeten kopen. Die kan ik niet blij maken met PS4kaart trouwens. Ik heb een tijdschrift gekocht met een bon voor bol.com
Mijn 12 jarige zoon zou echt heel blij zijn met geld. Of snoep. Niet met kadobonnen omdat hij een nieuwe telefoon wil en je die vaak niet van kadobonnen kunt kopen. Uiteindelijk gaat het er om of het kind het leuk vindt toch? ik herken het wel hoor, ik vind geld geven ook echt niet leuk, maar mijn zoon was heel blij er mee, alles werd bij elkaar gelegd voor een eigen laptop.
Houdt hij van films? Dan is een filmpakket misschien een idee: een zak M&M's, popcorn, flesje frisdrank, leuke dvd/Pathe thuis cadeaukaart, etc. Op Pinterest staan leuke pakketten, ter inspiratie (movie gift basket).
Onze zoon van 12 vraagt eigenlijk altijd geld voor zijn verjaardag. Dan kan hij iets kopen waar hij voor spaart.