19 weken sprong. Overdag een prinses 's nachts pffff

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sundance11, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Nu hebben we al meerdere spongen gehad, de 5 weken en 12 weken sprong uitte zich hier vooral door overdag veel te huilen en moeilijk te slapen. We hebben nooit 's nachts problemen gehad.

Maar die 19 weken sprong, wat een drama. Overdag is er niks aan de hand. Ze drinkt goed, laat wel eens wat staan, maar is vrolijk, speelt leuk en doet goed haar slaapjes.
    Om 20.00 gaat ze naar bed voor de nacht ( ze sliep al een tijdje door tot 7.00). Maar het is al vanaf 13 weken ( ze is nu 17 weken) dat ze regelmatig in haar slaap aan het huilen is en met haar handen door haar oogjes wrijft. Dit was eerst 2 a 3 keer per nacht en dan kwam ze tussen 4 en 5 voor een voeding, waar ik nu maar aan toe geef.

Maar vannacht was het vanaf 23.15 raak, heb tussen 23.15 en 5.00 wel 10 x een speentje gegeven. Pfffff ben zo moe.

En voordat iedereen begint dat ik haar om 23.00 nog een voeding moet geven, dat heeft geen zin, want dan komt ze alsog weer om 3.00.

Mijn vraag is kan het tijdens sprongetjes ook zo zijn dat ze juist alleen 's nachts er last van hebben? En is ieder sprongetje in gedrag weer anders?
    Ze doet dat huilen echt in haar slaap, want ik stop haar weer goed onder en geef de speen, terwijl ze om 20.00 zonder problemen en zonder speen gaat slapen. Ze wordt er verder ook niet wakker van.

Iemand tips wat we nog meer kunnen doen? We merken wel als ze rijstebloem in de fles krijgt dat ze nog onrustiger is, dus daar zijn we mee gestopt.
    Laten huilen vind ik moeilijk, maar misschien moet ik het even een paar minuten afwachten, ik vlieg nu bij de eerste kik die ze geeft mijn bed uit.

het zal ook misschien wel een fase zijn. Maar ik zou zo graag wat herkenning van anderen willen. Als ik er met ouders en schoonouders over praten reageren hun alsof het heel raar is dat ze dit doet en ik moet haar absoluut geen voeding geven, want eenmaal door slapen is altijd doorslapen.... Tja als ze honger heeft heb je weinig keus.

Moest even mijn verhaal kwijt....

Deel Deze Pagina