.. En brult steeds au als er druk op komt. Ik heb hem meegetrokken toen hij niet mee wilde uit de huisartspraktijk en toen ging hij hangen (klinkt vast bekend?). We gaan straks weer terug naar de huisarts maar ik vraag me af of iemand zoiets weleens meegemaakt heeft en wat er toen aan de hand was.
Klinkt als een Zondagsarmpje. Dan is de elleboog uit de kom. Een beetje huisarts zet het zo terug.. En daarna is het even oppassen dat het niet nog een keer gebeurd, omdat de banden opgerekt zijn.,
Dat hangen vinden geloof ik alle kids erg boeiend als ze boos zijn Kan best zijn dat er een spiertje niet goed zit of zijn schoudertje al zou dat heel naar zijn want dan kan het uit de kom zitten.
Het was inderdaad een zondagsarmpje! De dokter draaide en duwde een beetje en mijn zoon keek een keer geërgerd en dat was alles! Hij kon meteen alles weer en huilde niet meer. Kan ik die scenario's met gebroken armpjes, het amk, uithuisplaatsingen enzo uit mijn hoofd zetten gelukkig. Ik voelde me zon slechte moeder!
Ach gelukkig is het alweer over. Mijn dochter heeft het al 4 keer gehad. De eerste keer was ze als 5 maanden en rolde ze van aar buik naar haar rug. De andere keren was het in een driftbui en ze ich plotseling op de grond liet vallen.
Ik heb het mijn zoontje een keer aangedaan tijdens het spelen. Ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld. Ik zag ook het AMK al op bezoek komen, maar hij ligt gewoon boven in zijn bedje hoor. Ik kreeg wel als tip minimaal een jaar erg voorzichtig te zijn, eens gebeurd is er een hoger risico dat het nog een keer gebeurd. Ik durfde de eerste maanden mijn zoontje nauwelijks bij zijn handje vast te houden zo bang was ik dat ik het nog een keer zou doen.