We gaan met vrienden een weekendje weg via Landal. Nu boeken we 2 huisjes. Graag willen we dat de huisjes naast elkaar staan of heel dicht bij elkaar zodat we niet het halve park over hoeven te lopen. Nu zei mijn vriendin met wie we heengaan gister dat haar vader de vorige keer 40 euro extra moest betalen hiervoor (om de huisjes naast elkaar te willen) Klopt dit? Vind dat wel erg veel. Voor hun toch geen extra werk als we bellen om onze reserving door te geven (op 1 naam) en dan twee huisjes te pakken die naast elkaar staan? (als dat mogelijk is natuurlijk)
Ik zou zeggen bel ze en vraag het. Vaak moet je wel wat extra betalen als je bepaalde voorkeuren hebt.
Volgens mij hoeft dat niet hoor! Wij zijn een paar jaar geleden ook met vrienden een weekendje weg geweest en hadden de huisjes ook naast elkaar. Hebben hier dus echt niet extra voor betaald. Vind 40 euro eerlijk gezegd ook belachelijk duur als dat echt het geval zou zijn.. Ik heb trouwens geen idee meer bij wel park wij destijds zijn geweest.
Ik vind het belachelijk als ze daar 40 euro voor rekenen, met het inboeken zien ze toch meteen waar ze huisjes vrij hebben.
Jullie weten het ook niet zeker dus. Dacht wie weet heeft iemand dit onlangs gedaan. We wilden eerst 1 huisje doen maar dan word het duur. En we willen ook wel wat privacy hebben.
@charity hebben jullei gevraagd om 2 huisjes bij elkaar Doen ze niet standaard toch als je op 1 naam boekt? Zag bij de online aanvraag het zo niet staan in de lijst @sjors ik schrok ook wel voor het bedrag. Vind het wel een mooie service eigenlijk als mensen er om vragen en het mogelijk is. Idd ze kunnen bij de boeking gelijk kijken of dat kan toch! Zo dacht ik ook.
stel je boekt online en je doet beide een voorkeursboeking met een huisjes nummer ben je volgens mij minder kwijt per huisje! op de site staan niet echt een prijs voor meerdere huisjes, maar dit staat er wel: Hoeveel bungalows kan ik reserveren? U kunt via de site helaas nog niet meerdere bungalows tegelijk reserveren. Deze optie is uiteraard wel mogelijk als u telefonisch een boeking maakt. U kunt tot 5 bungalows reserveren via het Contact Center. Het telefoonnummer van het Contact Center is 0900-8842 ( 0,20 p. min.).
dat klopt inderdaad, om speciale eisen ( dus 2 naast elkaar) brengen ze extra kosten in rekening. ( heb het onlangs ook van iemand gehoord).
Ja als je een voorkeur hebt, betaal je bij Landal extra, maar volgens mij geen 40 euro, maar 16 euro.
Dit staat op de site van Landal.... Kan ik reserveren met een bungalownummer met voorkeur? U kunt reserveren met voorkeur voor o.a. een speciale of specifieke accommodatie of bijvoorbeeld een bepaalde ligging. Voor deze voorkeursboeking wordt 16,50 in rekening gebracht. U kunt ook een specifiek accommodatienummer telefonisch reserveren via het Contact Center. Dit nummer ontvangt u dan bij de bevestigingspapieren
Ik wist dat je een speciale ligging kon aangeven bijv dichtbij een speeltuin maar niet naast elkaar (zeg me niet dat dat ook in dat rijtje staat dan ben ik erg blind haha) Oke je kan er geen 2 tegelijk bestellen. Hoe geef je dan aan dat je er 2 naast elkaar wil? Moet dus telefonisch? Blijf het raar vinden dat je ervoor moet betalen. 16 euro is gelukkig al minder maar toch.
Wij hebben idd ook 40 betaald om 2huisjes naastt elkaar te krijgen van zelfde boeking. Bij centerparcs. Maar boek je beide huisjes in 1x ? Dus 1 reservering? Hadden wij wel, en kreeg op de bevestiging al de bungalownrs . Bleken schuin acgterelkaar te staan. Gebeld dat we 2naast elkaar wilde en dat kostte dus 40 euro sorry voor spelfouten zit op mobiel
Ik zou ook 2 huisjes op een naam reserveren, dan zetten ze ze echt wel dichtbij elkaar, kan niet anders.. En ze wil niet het hele park over, dus achter elkaar ook goed lijkt me. Kun je niet je reservering doorbellen, ben je ook van die kosten af..
die 40 euro betaal je zodat hun je kunnen garanderen dat je die twee huisjes naast elkaar krijgt! ik heb dit zelfs in hotels als ik een minder valide kamer bespreek moet ik ook meer betalen om te zorgen dat de kamer zeker voor ons is geboekt....