zoon bij opa en oma logeren

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Mijn ex en ik (co ouderschap) kunnen ook goed door een deur, en als ik zijn ouders tegenkom is er ook niks aan de hand. Maar het zijn zijn ouders, dus zij regelen het onderling als ze de kinderen een nachtje willen. Dat gebeurt niet in de tijd dat de kinderen bij mij zijn. Andersom regelen mijn ouders het ook met mij, en gaan ze geen contact met mijn ex daarvoor zoeken. Dus ik vind dat het iets tussen jouw ex en zijn ouders is. Niks egoïstisch aan.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jouw eigen voorstel om hem daar door de week te laten logeren lijkt me de beste dan.
    Maar ik vind wel, dat het zijn ouders zijn en dat hij dat dan ook maar moet regelen... Jij moet het immers ook al met je eigen ouders regelen...
    Mijn ex en ik hebben co-ouderschap dus onze kids zijn week om week bij ons. Maar ik laat mijn kids echt niet in mijn week bij zijn ouders logeren...
    Dat regelt ie zelf maar. Wij hebben goed contact hoor en verjaardagen van de kids vieren we ook samen. Maar de kids hebben zoveel activiteiten als ze hier zijn (wij wonen in de stad, zij in een dorp en ze gaan hier naar school en kunnen dan dus ook makkelijker met vriendjes spelen als ze hier zijn) en ik ga ze echt het contact met hun vriendjes niet verbieden. Dus als ze naast hun drukke schema ook nog eens naar ex-opa en oma zouden moeten, zou ik ze helemaal niet meer zien ;)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dit is eigenlijk wat ik bedoelde! Een keer van jouw tijd.. A lA.. maar elke keer? nou zou ik niet waarderen nee. en dat zou ik ook tegen mijn schoonmoeder zeggen. Ik vind het heerlijk dat je van mijn kind geniet. en gun je alle tijd met hem. maar ik wil zelf ook tijd met hem. dus zou je het ook een keer willen regelen met je zoon?

4. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Bij ons vindt dat ook plaats in het weekend van de expartner, ga er zeker mijn weekend niet voor opofferen. Zijn ouders = "zijn probleem"

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0

Juist

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ook... hij ziet zijn kind al zoooo weinig. Als hij daar al iets van moet opofferen is het helemaal lastig.

Kan het niet gewoon door de weeks?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij zijn het nog steeds zijn opa en oma hoor...

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    inderdaad waarom ex opa en oma, kind kan er niets aan doen dat de ouders niet meer bij elkaar zijn, maar kind heeft daarom wel 2 families, voor hem niets ex opa en oma,
    beetje kromme gedachten,

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    misschien een keer op donderdagavond? en dat hij dan op vrijdag naar zijn vader gaat?

respect trouwens hoor dat jullie zo gemoedelijk met elkaar omgaan.

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    nee ik vind jou niet ego, ik zou het ook zo willen. Lijkt mij logich dat wanneer de kinderen bij jou zijn het weekend dat jij er dan ook wil van genieten als je ook 3 dagen werkt. Dus 50/50 vind ik een heel goed idee en echt niet ego ;)

ook van mij respect dat jullie zo goed met elkaar omgaan! dit zouden ik en mijn ex ook doen... ging 8 maanden goed en sindsdien nooit weer wat van hem gehoord :( vooral sneu voor mijn zoon... Daarom mijn compliment voor jullie :)

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Nee, hij heeft geen contact meer met mijn ouders.. alleen als hij de kleine toevallig daar een keer op moet halen, maar dat komt zelden voor. Hij gaat idd van vrijdagavond t/m zondagavond naar zn vader toe, dus hoe jij het zegt is idd dé optie!

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    dit ga ik idd ook zeggen

13. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    dan zou het een dag moeten zijn dat hij naar de kinderopvang moet, maar ex-schoonouders zijn alleen op donderdag vrij, en dat is nu nét mijn vrije dag. Dus dat dus niet,
    plus dat het door de week al zo druk is voor finn, hij is elke dag ergens anders,.. dus om nóg een adres te hebben, lijkt me teveel van het goeie!

14. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    we kunnen idd wel goed nog,. al begint het nu steeds meer strubbeling te geven.. waaronder dit dus weer...

Maar wat voor sneu voor je zoontje...:(

15. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb inmiddels een logeerafspraak gemaakt met mn ex schoonouders.. wel weer in mijn weekend, maar heb wel duidelijk gezegd dat de volgende keer in mijn ex zijn tijd is..

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mag ik vragen naar hun reactie daarop?
    Ik hoop dat ze het accepteren en respecteren! tis gewoon super dat je t zo doet. en dan aangeeft van.. "laatste" keer

17. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb eigenlijk alleen maar contact met hun via whatsapp,, dus heb het ook heel onpersoonlijk via whatsapp gestuurd.. ze heeft het nog niet gelezen... dus nog geen reactie

18. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    nou reactie gekregen...
    pff...

ik stuurde:
    zouden jullie misschien ook een keer een logeerafspraak met 'ex' willen regelen? de weekenden dat kleine bij mij is, zijn mij ook heilig. doordeweeks is altijd hectisch en dhet weekend is altijd lekker genieten van elkaar, ik vind het heerlijk dat jullie genieten van kleine en gun jullie alle tijd tijd met hem. ik hoop dat jullie dat snappen...

en ik krijg terug:
    oke sanne, begrijpen we. jij zei zelf altijd dat het geen probleem was, schrap het weekend.

meteen het weekend schrappen? dat zeg ik toch helemaal niet?:(

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja kan bij hun toch anders overgekomen zijn als je bedoelde, dat is het nadeel met whatsappen enz, zou gewoon terug whatsappen van het is niet mijn bedoeling dat het zo overkomt, als jullie willen schrappen prima, maar van mij mocht het dit maal gewoon, alleen voor de olgende keer graag (en dan geen ex noemen) maar de naam va je ex.
    zoiets zou ik dan doen.

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb gewoon zn naam genoemd hoor, alleen hier niet vanwege eventuele meelezers ;)
    maar hebben net ff gebeld.. dus nu is het wel duidelijk van beide kanten. ze zijn bang dat ze fouten maken, maar heb ze ff op het hart gedrukt dat ze een geweldige opa en oma zijn! Dus het zit goed, ze gaan met mn ex praten...

Deel Deze Pagina