wanneer aan de bel trekken bij overgeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Music Mama, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey meiden,
    Wij zijn afgelopen week (ma 30-6 tot gister 7-7) Op vakantie geweest naar Centerparcs.. we hebben het super gehad... maar ik denk dat het mij dochter toch wat te veel is geworden.. Of dat ze iets heeft opgelopen daar..

vanmorgen was er nog niet echt iets aan de hand maar na haar ochtend slaapje om 10 uur wilde ik haar fruit geven en ging er niet veel in.. ze was alleen maar aan het hangen en in haar oogjes aan het wrijven dus weer in bedje gedaan.. een uurtje later werd ze wakker en wilde we haar een broodje geven maar eenmaal in de kinderstoel werd ze ineens helemaal wit/grijs! ik schrok me wild! en toen ik naar haar toe liep Huppaaaa alle fruit eruit! gelukkig kreeg zze toen meteen weer kleur op haar wangetjes... we hebben haar schoongemaakt en wat water proberen te geven maar dat wilde ze niet.. toen haar tandjes gepoetst.. daarna wilde ze wel wat water drinken.. ze was nog steeds erg moe dus weer in bed gelegd. Maar een half uurtje later spuugte ze haar water er weer uit.

Onze dochter is zoals je in mijn onderschrift kunt zien 1 jaar en 3 weken oud.. en ze weegt 8000 gr.. iets onder het gemiddelde dus.. en nu ze zo ziek is maak ik me zorgen! vooral ook omdat ze zelfs geen vocht kan binnenhouden.. ze heeft verder geen diarree of koorts gelukkig.. ik heb wel het idee dat ze misselijk is.

Wanneer moet ik aan de bel trekken wanneer ze steeds overgeeft en niet wil drinken?

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Plasluiers in de gaten houden.
    Worden ze minder huisarts bellen voor advies.

En heeft ze wel wat gedronken? Als ze helemaal niet drinkt of gelijk uitspuugt zou ik gelijk bellen voor advies, kinderen drogen snel uit.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Eten is niet belangerijk, drinken wel. Bied maar alles aan wat ze normaal lekker vind. En bied vooral heel vaak kleine beetjes aan, niet te koud.
    Idd plasluiers goed in de gaten houden.

Als ze minder dan 500ml drinkt even aan de bel trekken. Met spugen lijkt het soms veel, maar vaak spugen ze niet echt alles uit!

4. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ze heeft net een bakje yoghurt met fruit gegeten, een rijstecracker en een fles van 180 cc.. meer heeft ze niet gegeten en gedronken vandaag... benieuwd hoe het vannacht gaat.. denk dat ik de ha zo ie zo even bel! Dank voor jullie reacties!

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bellen voor advies en vragen of je ors kan geven.
    Wij zaten vandaag 6 uur in het ziekenhuis voor vocht door de sonde omdat ze te weinig binnen houd.
    Wees dus alert en volg je gevoel

Deel Deze Pagina