Slapen

Discussie in 'Prematuur' gestart door girl1988, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Vanaf het moment dat Norah thuis is slaapt ze overdag beneden in de wagenbak en als wij naar boven gaan in de avond gaat ze mee en slaapt ze in de wieg. Vanaf het begin slaapt ze in de nacht heerlijk in de wieg maar overdag is een probleem. In het begin wilde ze echt niet slapen in de bak maar wel bij ons wat we dan ook deden. Beetje bij beetje lukte het haar om overdag in de bak te slapen. We zijn toen overgegaan op zijligging wat even duurde maar toen vond ze het prima. Maar sinds een week is het weer drama overdag bij ons slaapt ze heerlijk maar als je der in de bak leg is ze wakker en is het brullen. De ene keer slaapt ze binnen 5 minuten maar zoals vandaag is lukt het haar niet en is ze vanaf 11 uur wakker. Weet even niet meer wat we kunnen doen om haar lekker te laten slapen.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ze is eigenlijk nog maar 3 weken oud dus nog heel jong. Beschouw haar als baby van die leeftijd want dat is ze qua ontwikkeling nl ook. En baby's van 3 weken hebben veel behoefte aan mama.
    Mijn meisje woonde de eerste weken in de draagdoek!

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het breekt me geloof ik ff op ze lag net ook heerlijk te slapen leg der in de bak en weer huilen :( ik moet toch ook af en toe naar de wc of eten klaarmaken. Hoe moet het dan wel niet als ik volgende maand aan het werk moet.

4. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer bij het inslapen eens je pink te geven en daarna weg te gaan. Probeer ook een ritme te vinden. Even laten huilen, kijken, even optillen en terugleggen. Check;luiers, honger, koud/warm natuurlijk sowieso, niets aan de hand dan even laten liggen. Het is zeker even zwaar! Mijn moeder kwam in het begin wel eens rond etentijd om mee te helpen. En geloof mij altijd rond de tijd dat jij wil koken en eten hebben babies huiluurtje(s)! Succes!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Als je niet in staat bent om te werken dan kan je op de site van de voc lezen wat je moet doen om je ziek te melden. Helemaal logisch als dat zo is!

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Klinkt meer als geborgen heid
    veel prematuur hebben er last van

heb zo eerste 2mnd snachts gezeten van 22.00/4.00 uur elke nacht hij sliep alleen bij ons dus wij hebben hele korte nachten gehad daarbij sliep hij overdag heel weinig en snachts dus ook wat veel energie vraagt en kost voor zo.n kleine

ze is te vroeg, wieg , wagen bedje alles is zo groot dan

hoop dat t snel beter is

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ben gastouder dus helaas alles wat ik langer thuis blijf zitten kost me geld. Maar heb gisteren nog contact gehad met vraagouder en ga pas in juli beginnen.

Van het weekend heeft mevrouw elke keer netjes liggen slapen niet in de wagenbak want we waren op visite maar lekker bij ons. Maar vanmorgen heeft ze heerlijk in der wiegje geslapen tot 11:45 en vanaf 12:45 ligt ze te slapen in de wagenbak. Ik hoop zo dat dit zo blijft :)

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Een draagdoek is wel echt een aanrader. Die kleintjes hebben echt behoefte aan warmte en geborgenheid, daar voelen ze zich beter bij en daardoor jij als mama ook. Met een draagdoek kan je tot op zekere hoogte je eigen gang gaan, wc is echt geen probleem! :)

Deel Deze Pagina